Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA VIISOARA, JUDETUL TELEORMAN


Anunt de participare numarul 44894/27.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIISOARA (CONSILIUL LOCAL VIISOARA)
Adresa postala: COMUNA VIISOARA, JUDETULTELEORMAN, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 147435, Romania, Punct(e) de contact: EMILIAN CACARACI, Tel.+400247360615, In atentia: Viceprimar Cacaraci Emilian, Email: [email protected], [email protected], Fax: +400247360506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA VIISOARA, JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Viisoara, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in lucrari de executie privind sistemul centralizat de alimentare cu apa cuprinde :
- sursa: - captare izvoare cu drenuri interceptoare si lucrari conexe - ziduri de sprijin, stabilizare albie, drum de acces, etc ;
- bazin colectare + statie pompare + statie tratare + punct de exploatare ;
- conducta de aductiune apa PEID 140mm, L=1, 45 km ;
- retea de distributie apa PEID 63-180mm, L=18, 9 km ;
- gospodaria de apa - rezervor 300 mc + statie pompare ;
- alimentare cu energie electrica .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232451-8-Lucrari de drenaj si lucrari de suprafata (Rev.1)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.1)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati de lucrari conform "Proiect tehnic" , parte componenta in "Documentatia de atribuire"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 745, 640RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta poate fi considerata inacceptabila peste valoarea de 2.745.640 lei ;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei.Se constituie prin : scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie sau ordin de plata in contul RO92TREZ6105006XXX000061, Trezoreria Zimnicea, cod fiscal 4253774
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarea este finantata in baza HG nr.577 / 1997, republicata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici isi va prezenta asocierea sub forma unui contract de asociere, iar in cazul in care oferta este castigatoare, sub forma legalizata .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 ; Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ; Certificat constatator ORC ; Copie CUI .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ; Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2005, la 31.12.2006, la 30.06.2007 si balanta de verificare la 31.12.2007 ; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare de 8.000.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; Recomandari ; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii ; Informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile de executia lucrarilor ; Declaratii referitoare la efective medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani ; Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ; Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ; Informatii privind subcontractantii ; Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca ; Standarde de asigurare a calitatii ; Asigurarea responsabilului tehnic cu executia ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara de alimentare cu apa a carei valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 800.000 lei; Atestarea responsabilului cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul "Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare" ; Cel putin 2 recomandari vizate de ISC si insotite de contractele de executie si de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor ; Certificat ISO 9001:2001 si ISO 14001 sau echivalent ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1450 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei sau ordin de plata in contul nr.RO92TREZ6105006XXX000061 deschis la Trezoreria Zimnicea, cod fiscal 4253774
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 11:00
Locul: Comuna Viisoara, judetul Teleorman , Sediu Primarie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschidere cu imputernicire .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Viisoara - viceprimarul comunei .
Adresa postala: comuna Viisoara, judetul Teleorman, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 147435, Romania, Tel.0247/360615, Email: [email protected], Fax: 0247/360506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2008 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer