Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Alimentare cu apa din sursa proprie - localitatea Dragus , judetul Brasov"


Anunt de participare numarul 119929/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI DRAGUS
Adresa postala:  Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Localitatea:  Dragus, Cod postal:  507251, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Comunei Dragus, Tel. 0268249618, In atentia:  comp. achizitii : Nistor Magdalena, Email:  [email protected], Fax:  0268249601, Adresa internet (URL):  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Alimentare cu apa din sursa proprie - localitatea Dragus , judetul Brasov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dragus - localitatea Dragus , judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de alimentare cu apa din sursa proprie pentru localitatea Dragus judetul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este de a asigura apa potabila in comuna Dragus judetul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 1, 210, 699RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part-orig val24000lei const cf art86dinHG925/2006prin: 1.un instr de garantare irevocabil emis de o ins bancara2.ordin de plata, valab 90zilede la dep of, gar de buna exec 5%val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din bugetul de stat, plata la 30zile de la obtinerea finantarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind partile din contract indeplinite de asociati si spec acestora , decl privind legalizarea asoc
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea, decl priv neinc in prev art181/oug34, certif elib de AFP valabil, certif priv impozitele si taxele locale, certif de cazier fiscal, certif de cazier judiciar al op ec si al adm.Ofertele depuse de op ec care figureaza cu datorii restante neachitate vor fi respinse.Certificat de participare cu oferta independenta cfO314/2010emis de ANRMAP.Certificat constatator emis de ORC.In cazul asocierii unui grup de op ec cerintele priv sit pers si capac de exerc a activ prof trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf gen 2007, 2008, 2009, Bilanturi ult 3 ani vizate si inreg de org competente.Operatorul ec trebuie sa prez un ang ferm de sust a lucrarii pe toata perioada acesteia pana la obtinerea finantarii de la bugetul de stat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri ult 3 ani 2007, 2008, 2009 egala sau mai mare de 2.400.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista privind principalele lucrari exec in ult 5 ani, decl ref la utilajeinst tehnice, decl priv pers, CV, decl de disponibilitate, angajament priv resurseleumane, lista cu subcontractantii, ISO9001, OHSAS18001, ISO14001 sau echivalente insotite de ult rap de audit, certif priv sist de manag al solid soc SA800, nu se accepta doc in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada in ult 5 ani minim un contract de lucrari de alim cu apa in val de 1.200.000lei se accepta cumularea val din unul sau mai multe contracte , facturi sit de lucrari confirmate de beneficiar si de consultant copie legalizata , recomandari, 1sef de santier, 1RTE, 1CQalim cu apa 1CQconstructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Prg calit propus pt executia lucrarii
20%
Descriere: Se acorda in baza analiz com de ev cf c de sarcini
3.
Timp de raspuns la sol aut contr in per de garantie a lucrarilor
10%
Descriere: pt cel mai scurt timp de interventie pc max
4.
Graficul fizic si valoric de executie a lucrarii
10%
Descriere: pt graficul complet detaliat pc max
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Dragus - loc Dragus str Principala nr.42 jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentanti UCVAP , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cf ar40al 2, 3 din Oug 34 din motive tehnice atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila.Documentatia se poate obtine gratuit pe format CD de la sediul Primariei Dragus in baza unei cereri scrise transmise la sediul primarieisau la fax 0268249601. Vizitarea amplasamentului are loc in data de 10.05.2011 ora 12.00, termen solicitare clarificari 16.05.2011 ora 11.00, termen raspuns clarificari 18.05.2011.Operatorul ec treb sa poata executa lucrarile pe chelt proprie pana la asig finantarii de la bugetul de stat.Propunerea financiara va fi elaborata astfel incat sa furnizeze toate inf solicitate cu priv la pret, precum si alte con fin si comerciale legate de obiectul contractului si are caracter ferm si obligatoriu dpdv al continutului.Prop teh va cuprinde solutia tehnica detaliata si graficul exec fizic si valoric al lucrarilor, inf detaliate cu priv la modul de exec corelate cu graficul.Prg calit propus pt exec lucr acesta va include si prg de mediu propus si procedurile de sistem, decl priv prot mediului si prot mc , formularul de contract insusit, Angajament ferm de sustinere a lucrarii - va fi anexa la contract
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dragus
Adresa postala:  str. Principala nr. 42jud. Brasov, Localitatea:  Dragus, Cod postal:  507251, Romania, Tel. 0268249618, Email:  [email protected], Fax:  0268249601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer