Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA DIN SURSA PROPRIE, STATIE DE EPURARE, RETELE COLECTOARE SI CANALIZARE, SAT UNIREA, ORAS ODOBESTI, JUD.VRANCEA
Anunt de participare numarul 38284/05.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ODOBESTI ,
Adresa postala: Primaria orasului Odobesti, str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasului Odobesti, Tel.0237 675 224;675623, In atentia: Mirela Bolovan Bejan, Email: [email protected], Fax: 0237 676 590, Adresa internet (URL): www.primariaodobesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA DIN SURSA PROPRIE, STATIE DE EPURARE, RETELE COLECTOARE SI CANALIZARE, SAT UNIREA, ORAS ODOBESTI, JUD.VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Unirea, oras Odobesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste realizarea unui sistem de alimentare cu apa, a unei statii de epurare, cu retele colectoare si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intrega cantitate, conform Caietului de sarcini si Proiectului Tehnic
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 550, 000 si 2, 863, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 40000 lei. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, instituit pri Ordonanta 7/2006. Platile se vor face, in functie de sumele alocate de guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare, cu precizarea partilor executate de asociati sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia va fi impartita in etape, functie de alocarea sumelor necesare prin HG
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181, calitatea de participant la procedura. 2. Certificat constatator.3.Copia certificatului de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.2.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.3.Scrisoare de bonitate bancara.4.Bilantul contabil pe anul 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - min.4000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii referitoare la: principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, utilajele , echipamentele, instalatiile de care dispune pt. exec.contractului, personalul angajat si de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul sau subcontractantii sa detina contract cu un producator de echipam.pt.statii de epurare.2.Cel putin 2 recomandari de la beneficiari pt.care ofertantul a exec.lucr.similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia va fi pusa la dispozitie in conformitate cu prevederile ordonantei, dupa achitarea pretului ei, in numerar sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei orasului Odobesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str.Cuza Voda, nr.8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/216000, Fax: 0237/612665
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in conformitate cu prevederile legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei orasului Odobesti
Adresa postala: Str.Libertatii nr.113, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625300, Romania, Tel.0237/675224, Fax: 0237/676590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 09:29