Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BENGESTI CIOCADIA, SAT BENGESTI, JUDETUL GORJ
Anunt de participare numarul 20568/26.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BENGESTI CIOCADIA (PRIMARIA BENGESTI CIOCADIA)
Adresa postala: Sat Bengesti, Localitatea: Bengesti-Ciocadia, Cod postal: 217067, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CHEROIU, Tel.0727852824, Email: [email protected], Fax: 0253274036, Adresa internet (URL): www.primariabengesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BENGESTI CIOCADIA, SAT BENGESTI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA BENGESTI CIOCADIA, SAT BENGESTI, JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SURSA DE APA 2 FORAJE DE MARE ADANCIME 150 M INMAGAZINARE 4 REZERVOARE X 75 M /BUC STATIE DE TRATARE DEZINFECTARE CONDUCTA DE LEGATURA INTRE PUTURI CONDUCTA DE ADUCTIUNE L=200 M CONDUCTA DISTRIBUTIE L=11.300 M STATIE DE HIDROFOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SURSA DE APA 2 FORAJE INMAGAZINARE 4 REZERVOARE STATIE DE TRATARE DEZINFECTARE CONDUCTA DE LEGATURA INTRE PUTURI CONDUCTA DE ADUCTIUNE RETEA DISTRIBUTIE STATIE DE HIDROFOR
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 03.03.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONSTITUITA SUB FORMA DE SCRISOARE BANCARA IN SUMA DE 30000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE CONSTITUITA PRIN RETINERI SUCCESIVEIN PROCENT DE 5% DIN CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STATBUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIE PRIVIND ELIGIBILITAREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR EXIGIBILE LA PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181 DIN ORDONANTA DECLARATIE IN FATA UNUI NOTAR SAU FORMULAR TIP EMIS DE CATRE O AUTORITATE COMPETENTA CU VALABILITATE LA DATA INCHEIERII CONTRACTULUI CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC DE PE LANGA TRIBUNALUL COMPETENTDIN CARE SA REZULTE OBIECTUL DE ACTIVITATE AL ACHIZITIEI DOCUMENTE CARE DOVEDESC FORMA DE INREGISTRARE IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE DIN TARA DE REZIDENTA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXTRASE DE BILANT BALANTE CONTABILE LA DATA DE 31.07.2007 CIFRA DE AFACERI IN DOMENIUL DE ACTIVITATE PE PERIOADA ULTIMILOR 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI IN ULTIMII 3 ANI FORMULAR PRIVIND ECHIPAMENTE TEHNICE LISTA PERSONALULUI TEHNIC DE SPECIALITATE SI PERSONALUL RESPONSABIL CU ASIGURAREA CALITATII ATESTAT MLPTL INFORMATII PRIVIND STUDIILE DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL BENGESTI CIOCADIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI AGENTILOR ECONOMICIREPREZENTANT AL DIRECTIEI GENERALE A FINANTELOR PUBLICE GORJEXPERTI EXTERNI COOPTATI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DIN SPATIUL RURAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATARUL SE POATE ADRESA CU CONTESTATIE IN TERMEN DE MAXIM 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI ADMINISTRATIV
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTULJURIDIC
Adresa postala: PRIMARIA BENGESTI CIOCADIA, Localitatea: BENGESTI CIOCADIA, Cod postal: 217067, Romania, Tel.0253274036, Email: [email protected], Fax: 0253274036, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIABENGESTI.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 13:07