Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Calui, judetul Olt


Anunt de participare numarul 59297/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALUI (PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Calui, jud. Olt, Localitatea: Calui, Cod postal: 237291, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Rotaru, Tel.0249456187, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249456187, Adresa internet (URL): www.calui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Calui, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Calui, jud. olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde totalitatea lucrarilor de realizare a unui sistem centralizat de alimentare cu apa a comunei Calui, jud. Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem centralizat de alimentare cu apa(foraj 2x100m;inmagazinare 3x80 mc;statie pompare si de clorinare;cond. aductiune si distributie PEHD, D 75-200 mm = 13 km, com. Calui, jud. Olt
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=44000 lei; garantie de buna executie=10%, din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat(HG 577/1997) si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv taxele locale, in termen;Certificat inregistrare/inmatriculare emis de Camera de comert, Certificat constatator emis de Of.R.C.;
Certificat de cazier fiscal; Cazier judiciar pentru asociatul/asociatii ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;2)Lichiditate generala - 2007;3)Solvabilitate patrimoniala - 2007;4)Bilantul contabil pe anul 2007, vizat si inregistrat la autoritatile competente;
5)Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte ca ofertantul dispune de resurse financiare pentru sustinerea a 100% din lucrare.In cazul asocierii, cerinta minima se va considera indeplinita in mod individual de toti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)> 6600000 lei; 2)> 150%; 3)> 45%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Recomandari beneficiari cu viza ISC; Resurse tehnice; Resurse umane;Asigurarea unui Responsabil cu Calitatea si RTE; Standarde de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara in ultimii 5 ani: finalizarea unui contract lucrari similare(alimentari cu apa/constructii hidrotehnice), sau cel mult 3 contracte, cu o valoarea totala egala sau mai mare de 1100000 lei, fara TVA (contract, PV receptie, recomandare beneficiari)Cerinta, completarea formularelor : Fisa de informatii generale;Lista cuprinzand subcontractantii;Certificat ISO 9001 pentru domeniu;Declaratie privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta toate mijloacele tehnice necesare care rezulta din tehnologia impusa conform caietului de sarcini, avand caracteristici tehnicofunctionale adecvate;Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Autoritatea contractanta solicita ca declaratia /formularul sa fie insotita /insotit de CV ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum sia specialistilor cu sarcini-cheie. Autoritatea contractanta solicita cel putin asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Ofertantul va prezenta totodata si copie de pe contractul de munca, diploma de studii ce atesta specializarea personalului si atestate pentru responsabili precum si CV pentru cel putin un inginer/subinginer constructii hidrotehnice sau instalatii in c-ii, angajat cu carte de munca, un responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Procurare de la sediul Primariei Calui, jud. Olt, in baza unei cereri scrise, contra sumei de 750 lei, numerar la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 15:00
Locul: Consiliul Local Calui, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, mandatati in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418560, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Calui, jud. olt
Adresa postala: comuna Calui, jud. Olt, Localitatea: Calui, Cod postal: 237291, Romania, Tel.0249456187, Fax: 0249456187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer