Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Ghimpeteni, judetul Olt
Anunt de participare numarul 77541/18.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHIMPETENI (PRIMARIA COMUNEI GHIMPETENI OLT)
Adresa postala: Comuna Ghimpeteni, jud. Olt, Localitatea: Ghimpeteni, Cod postal: 237281, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cobanu, Tel.0249485441, Email: [email protected], Fax: 0249485441, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Ghimpeteni, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ghimpeteni, jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde ansamblul lucrarilor de Alimentare cu apa in comuna Ghimpeteni, judetul Olt(puturi forate 2x150m, statie pompare si de clorinare, cond. aductiune si distributie PEHD 22.5 km)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul cuprinde ansamblul lucrarilor de alimentare cu apa (puturi forate 2x150m, statie pompare si de clorinare, cond. aductiune si distributie PEHD 22.5 km)
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=50000 lei; garantie de buna executie=10%, din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-O.G. nr.7/2006, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original/copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.
In cazul asocierii documentele vor fi prezentate obligatoriu si de aceastia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantulcontabilpentru ultimul an, vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte un rezultat financiar pozitiv si ultima balanta contabila, in copie legalizate;
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin(2) sau in cazul asocierii,
se ia in calcul cumulul sumelor.
3.Indicatori de solvabilitate si lichiditate: declaratie privind nivelul indicatorilor solvabilitate si lichiditate in conformitate cu datele din bilantul contabil pentru anul incheiat , certificata prin semnatura si stampila societatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.minim 9000000 lei, fara TVA;3. Niveluri minime solicitate : Lichiditate generala =100%Solvabilitate patrimoniala =30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Recomandari beneficiari cu viza ISC; Resurse tehnice; Resurse umane;Asigurarea unui Responsabil cu Calitatea si RTE; Standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara. Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte care a/au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniulalimentare cuapa si canalizare, de minim 1600000 lei (contract, PV receptie, recomandare beneficiari, autoritati contractante sau clienti privati, cu viza ISC)Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- CV-urile personalului de conducere, a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru personalul nominalizat se vor prezenta copii ale actelor care atesta calificarea, dovada ca sunt angajatii ofertantului (copie carte de munca) sau contractul de colaborare(copie).Cerinta minima eliminatorie prezentarea de documente caresa ateste detinerea/comodatul urmatoarelor echipamente: I. buldoexcavatorII. basculanteIII. cilindru compactorIV - aparat sudura cap la cap PEHD , 75 - 160mmV - aparat sudura PEHD elecrofuziune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 17:30
Locul: Consiliul Local Ghimpeteni, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai operatorilor economici, observatori desemnati, alte persoane abilitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stravapoleos, nr. 6, sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N.titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ghimpeteni
Adresa postala: Comuna Ghimpeteni, jud. Olt, Localitatea: Ghimpeteni, Cod postal: 237281, Romania, Tel.0249485441, Fax: 0249485441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 10:20