Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA


Anunt de participare numarul 1272/02.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Localitatea: Giubega, Cod postal: 207290, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GUNA, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA GIUBEGA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTORITATEA CONTRACTANTA C.L. GIUBEGA SCOATE LA LICITATIE UN CONTRACT DE LUCRARI PENTRU ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA, JUDETUL DOLJ, CU ASISTENTA FINACIARA DIN PARTEA PROGRAMULUI SAPARD CU COFINANTARE DIN PARTEA C.E.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 PUTURI DE APA, STATIE TRATARE, STATIE POMPARE, 19000 METRI LINIARI DE CONDUCTA
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 27000 LEI; -GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 122000LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-ASISTENTA FINANCIARA DIN PARTEA PROGRAMULUI SAPARD CU COFINANTARE DIN PARTEA C.E.; -IN RATE DE MINIM 20 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA A GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI CARORA LI S-A ATRIBUIT CONTRACTUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII 5 ANI PRINTR-O HOTARARE DEFINITIVA; -TAXELE, IMPOZITELE SI CONTRIBUTIILE SA FIE ACHITATE (SE VA PREZENTA DOVADA); -SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII 3 ANI PENTRU O FAPTA CARE A ADUS ATINGERE ETICII PROFESIONALE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.5 MILIOANE LEI CIFRA DE AFACERI MEDIE IN ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA PREZINTE O LISTA CU 2 LUCRARI SIMILARE EXECUTATE CONFORMA ARTICOLULUI 188 ALINIAT 3(a) DIN O.U.34/2006 A CAROR VALOARE DEPASESTE 250000 EUR/LUCRARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C.2.121041700165
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASIERIA UNITATII SAU O.P. IN CONTUL RO29TREZ29224510220XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA BAILESTI, TITULAR CONSILIUL LOCAL GIUBEGA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTECIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40213104641, Fax: 40213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.L. GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA JUDETUL DOLJ, Localitatea: GIUBEGA, Cod postal: 207290, Romania, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2007 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer