Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - alimentare cu apa in comuna Islaz, satele Islaz si Moldoveni


Anunt de participare numarul 48032/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Islaz (Primaria Comunei Islaz)
Adresa postala: Comuna Islaz, Judetul Teleorman, Localitatea: Islaz, Cod postal: 147160, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Ragabeja, Tel.0247420206, Email: [email protected], Fax: 0247420206
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
alimentare cu apa in comuna Islaz, satele Islaz si Moldoveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Islaz satele Islaz si Moldoveni, Jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
alimentare cu apa potabila in cele doua sate ale comunei Islaz si Moldoveni se face prin alimentare din puturi forate si introducere retea de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 373, 334RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.05.2008 pana la 10.05.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 147000 leigarantie de buna executie in cunatum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri alocate de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita completareaformularelor :
1. Declaratie pe proprie raspundere formularul nr.3
2. Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - formularul nr.4
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul nr.5
4. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil in copie legalizata vizat si inregistrat de organe competente.
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 22.119.000 lei, adica 5946447 euro, la cursul BNR din data de 06.03 2008 (1euro = 3, 7197 lei)
Lichiditate generala (active circulante /datorii curente X 100) > 100% conform bilantului contabil la 31.12.2006
In cazul asocierii, cerinta minima se va considera indeplinita in mod individual de toti asociatii.
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu /total pasiv X100) > 30% conform bilantului contabil la 31.12.2006
Din care total pasiv = datorii curente + datorii peste 1 an + provizioane +venituri in avans + capital propriu.
In cazul asocierii, cerinta minima se va considera indeplinita in mod individual de toti asociatii.
Suma intre cheltuieli indirecte si profit sa nu fie mai mica de 12% si nu mai mare de 16%Tariful mediu net /ora de manopera trebuie sa fie cel putin egal cu media neta de manopera pe ramura calculata in luna precedenta de catre Institutul National de StatisticaInformatii privind situatia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita completareaformularelor :
Fisa de informatii generaleLista cuprinzand subcontractantii.
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor vizat de o persoana atestata MLPAT /MTCT /MDLPL, certificat ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent emise de organisme stabilite in alte state ale U.E..
Informatii privind experienta similara. declaratie privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta toate mijloacele tehnice necesare care rezulta din tehnologia impusa conform caietului de sarcini, avand caracteristici tehnicofunctionale adecvate.Se solicita utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform fisei de date.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Autoritatea contractanta solicita ca declaratia /formularul sa fie insotita /insotit de CV ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si de ale oricaror specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Autoritatea contractanta solicita cel putin asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat. Ofertantul va prezenta totodata si copie de pe contractul de munca, diploma de studii ce atesta specializarea personalului si atestate pentru responsabili precum si CV pentru cel putin un inginer constructii hidrotehnice sau imbunatatiri funciare, un responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrai ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca si cel putin 3 sudori autorizati teava polietilena angajati cu carte de munca.Ofertantul va prezenta nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
perioada de garantie pentru lucrarile executate
10%
Descriere:
4.
perioada de mobilizare dupa data emiteriiordinului de incepere a lucrarilor
15%
Descriere:
5.
programul calitatii propus pentru executarea lucrarii vizat de persoana atestata MLPT/MTCT/MDLPL
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4570din 15.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata sau prin incasare la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2008 10:00
Locul: sediul Primariei comunei Islaz judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane numite prin dispozitia primarului si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoles nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaComunei Islaz capartioment de achizitii publice
Adresa postala: comuna Islaz jud. Teleorman, Localitatea: comuna Islaz, Cod postal: 147160, Romania, Tel.0247420206, Email: [email protected], Fax: 0247420206
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer