Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Lita, judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 49308/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LITA (PRIMARIA LITA)
Adresa postala: comuna Lita, Localitatea: Lita, Cod postal: 4568578, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN NONEA, Tel.0247/359506, Email: [email protected], Fax: 0247/359506, Adresa internet (URL): www.primarialita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Lita, judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lita, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat, in comuna Lita, din puturi forate, cu statie de pompare si retea de distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.05.2008 pana la 27.02.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la procedura 50.000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata - Formular nr.12B2. Sesolicita confirmareaprivind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane vor prezenta:
a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) ;
b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prinprezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 29 februarie 2008 sau ulterior, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabilvizat si inregistrat de organele competente ;
-Cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) trebuie sa fie de min 8.600.000 lei , adica 2.313.071 Euro (Formular B2)(curs BNR din 02.04.2008, 1 euro= 3, 7180 lei)
- lichiditate generala >100%
- solvabilitate patrimoniala>30%
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare ofertant in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita completarea formularelor
Fisa de informatii generale
Lista cuprinzand subcontractantii
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor vizat de o persoana atestata MLPAT/MTTC/MDLPL, certificat ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001, sau echivalente.
Informatii privind experienta similara, declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta toate mijloacele tehnice necesare care rezulta din tehnologia impusa de caietul de sarcini, avand caracteristici tehnico- functionale adecvate. Declaratii din care sa rezulte numarul mediu in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, insotita de CV ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Se solicita asigurarea de catre ofertant a cel putin: un inginer cu specialitatea constructii hidrotehnice sauinbunatatiri funciare, angajat cu carte de munca (extras) un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat un responsabil cu calitatea ( CQ) atestat in domeniul lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizari, imbunatatiri funciare, angajat cu carte de munca (extras) si cel putin trei sudori autorizati teava polietilena, angajat cu carte de munca (extras)Se vor prezenta copii legalizate de pe diplome de studii ce atesta specializarea personalului de mai sus si atestate pentru responsabili.
Ofertantul va prezenta nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe suport magnetic (CD) 10 lei, prin ordin de plata sau numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 11:00
Locul: Sediul primariei comunei Lita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele numite prin dispozitia primarului si reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Sevastopol nr 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lita
Adresa postala: Comuna Lita, judetul Teleorman, Localitatea: Lita, Cod postal: 147175, Romania, Tel.024359511, Email: [email protected], Fax: 0247359577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer