Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Lunca de Sus - Harghita


Anunt de participare numarul 36519/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNCA DE SUS
Adresa postala: Sat Lunca de Sus nr.537- judetul Harghita, Localitatea: Lunca de Sus, Cod postal: 537155, Romania, Punct(e) de contact: Attila Farkas Timar, Tel.0266-339101, In atentia: domnului secretar, Email: [email protected], Fax: 0266-339026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica, inclusiv gospodarie comunala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Lunca de Sus - Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lunca de Sus -. Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conducte de apa: 17, 5 km, rezervoare de inmagazinare :2 x 200 mc, catare 7, 8 l/sec
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toata cantitate conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 1, 970, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
20.000 RON5 % din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural cf.Ord. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare legal inregistrata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate cf. art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006
Certificate fiscale valabile la zi
Certificat contatator O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara (scrisoare de bonitate bancara din ca re sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor intr - o valoare de cel putin 35 % din valoarea totala a achizitiei)Bilant contabil pe anul 2006
Informatii privind cifra de afaceri (cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 4.000.000 ron)
Solvabilitate patrimoniala (nivel minim impus 30%)
Lichiditate generala (nivel minim impus 100%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani (completarea unui formular model)
Lista de experienta similara (realizarea in ultimii 5 ani a cel putin a unui contract similar in valoarea minima de 600.000 ron)
Declartie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii(completarea unui formular model care se gaseste in documentatia de atribuire)
Informatii privind subcontractanti, daca este cazul(se solicita competarea unui formular care se gaseste in documentatia de atribuire)Informatii privind asocierea (se comleteaza formularul model care se gaseste in documentatia de atribuire)Standarde de asigurarea calitatii (certificat ISO 9001 din domeniu)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
710
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct de la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Lunca de Sus
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii delegati de autoritatile abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUIL NATIOPNAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030083, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETULUI HARGHITA
Adresa postala: STR. GHEORGHE DOJA NR. 6, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266371616, Email: [email protected], Fax: 0266310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA COMUNICAREA REZULTATELOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA LUNCA DE SUS
Adresa postala: SAT. LUNCA DE SUS NR. 537, Localitatea: LUNCA DE SUS, Cod postal: 537155, Romania, Tel.0266339101, Email: [email protected], Fax: 0266339026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer