Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Melinesti, sat Negoiesti, judetul Dolj
Anunt de participare numarul 84072/10.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)
Adresa postala: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Localitatea: Melinesti, Cod postal: 207385, Romania, Punct(e) de contact: CEANA ANA, Tel.0251/440042, Email: [email protected], Fax: 0251/440223, Adresa internet (URL): COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Melinesti, sat Negoiesti, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: : Comuna Melinesti, sat Negoiesti, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 951, 293RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VOR FI INCHEIATE CEL MULT 8 CONTRACTE SUBSECVENTE, VALOAREA PRIMULUI CONTRACT SUBSECVENT VA FI DE 639224, 36 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in comuna Melinesti, sat Negoiesti, judetul Dolj, PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reteaua de alimentare cu apa potabila are 14617 ml
Valoarea estimata fara TVA: 3, 951, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 75.000 lei. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratii privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/20063. Declaratiile privind calitatea de participant la procedura4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului, local in original sau copie legalizata5. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Agentia de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice, in original sau copie legalizata6. Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata8. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in copie9. Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri2. Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J. impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie cu mentiunea Conform cu originalul pentru anii 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1278448lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2. Fisa privind Experienta similara3. Informatii privind dotarile specifice4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii5. Informaii privind subcontractantii/asociatii6. Standarde de asigurare a calitatii- Certificatul ISO 9001:2008(sau similar)7. Standarde de protectia mediului - Certificatul ISO 14001:2008(sau similar)8. Standarde de sanatae si securitate a muncii OHSAS 18001/2007 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract de executie pentru lucrari similare din care cel putin un contract de executie alimentare cu apa de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata(alimentari cu apa) a caror valoare de executie sa fie de minim 3500000 lei ron 2. Dotari specifice: automacara 18 t-1buc; excavatoare 3buc; autogredere- 1buc; buldoexcavator -3 buc; mai compactor -2 buc; autobasculante 3 buc; cilindru compactor 1buc; incarcator frontal 3 buc; ciocan demolator-1 buc; autobetoniere -1 buc; aparate de sudura in polietilena cap la cap -1 buc. 3. Personalul minim propus: a) Sef lucrari, inginer CCI b) 1- RTE in constructii in domeniul 3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie., transport pe cablu c) 1-RTE in constructii in domeniul 9 Constructii edilitare si de gospodarire comunala d) 1- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul 1 Produse pentru constructii CQ e) 1-Responsabil Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul 9 Alimentari cu apa si canalizare CQ f) 1- Topometrist g) Responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI h) Lista sudori autorizati in polietilena(cel putin 2 sudori)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1961
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MELINESTI, JUDETUL DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI CATE UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT DIN PARTEA OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DIN MOTIVE TEHNICE NU AVEM POSIBILITATEA DE A POSTA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SI CAIETUL DE SARCINI, ACESTEA SE RIDICA GRATUIT DE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI MELINESTI, JUDETUL DOLJ
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CRAIOVA , SECTIA COMERCIALA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: CRAIOVA, STR. BRESTEI, NR.12, JUD. DOLJ, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251418612, Email: [email protected], Fax: 0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MELINESTI
Adresa postala: COMUNA MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Localitatea: MELINESTI, Cod postal: 207385, Romania, Tel.0251440042, Email: [email protected], Fax: 0251440223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 14:40