Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PERETU, JUDETUL TELEORMAN


Anunt de participare numarul 21870/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PERETU
Adresa postala: COMUNA PERETU, JUDETUL TELEORMAN, Localitatea: Peretu, Cod postal: 147240, Romania, Punct(e) de contact: IONEL OLTEANU, Tel.0247327167, Email: [email protected], Fax: 0247327167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PERETU, JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA PERETU, JUDETUL TELEORMAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA LUCRARI DE: SISTEM DE ALIMENTARE CU APA-REALIZAREA RETELELOR DE DISTRIBUTIE APA IN COMUNA PERETU; CAPTARE APA-PUTURI; GOSPODARIA DE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REALIZAREA RETELEI PE O LUNGIME DE 26, 978 KM; CAPTARE APA-PUTURI(4 BUC); GOSPODARIA DE APA; REZERVOR.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 744, 835RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 26.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 54897 RON, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU DEPUNERE LA CASIERIA PRIMARIEI.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN PRETUL FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT(FONDURI GUVERNAMENTALE PE ORD. 7/2006)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI;ASOCIEREA DE OPERATORI VA FI LEGALIZATA LA NOTARIAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN O.U.G. 34/2006; DECARATIE PRIVIND CALIATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA; CERTIFICAT DE INMATRICULARE; STATUTUL SI CONTRACTUL DE SOCIETATE; DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE(PENTRU PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE); CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA (BUGET CONSOLIDAT SI BUGET LOCAL).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE; LISTA SUBCONTRCTANTI; C2; C3; C6; C7; C8; C9; FISA TEHNICA UTILAJE; BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 8200000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICATE ISO 9001/2001; ISO 14001/2005; OHSAS 18001/2004; LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI; COPII CONTRACTE - RECOMANDARI-PROCESE VERBALE DE RECEPTIE FINALA MINIM 5 LUCRARI SIMILARE; EXPERIENTA SIMILARA; C5; C1; LISTA PERSONAL; LISTA DOTARI TEHNICE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA 3000000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9506/02.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE FACE CU NUMERAR LA CASIERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PERETU, JUDETUL TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM O.U.G. 34/2006, 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA ACTULUI RESPECTIV
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PERETU, JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: COMUNA PERETU, JUDETUL TELEORMAN, Localitatea: PERETU, Cod postal: 147240, Romania, Tel.0247/327167, Email: [email protected], Fax: 0247/327167
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer