Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Stinceni, judetul Mures


Anunt de participare numarul 21153/27.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stinceni (Consiliul local Stinceni)
Adresa postala: comuna Stinceni, str.Principala, nr.37, jud.Mures, Localitatea: Stanceni, Cod postal: 547575, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Florea, Tel.0265719812, Email: [email protected], Fax: 0265719952
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Stinceni, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Stinceni, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui sistem centralizat de alimentare cu apa potabila a localitatii Stinceni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA 1715975
Valoarea estimata fara TVA: 1, 715, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 25000 RON.Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: 3.Durata de executie a contractului, termen maxim aprobat de APDRP: 08 septembrie 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa), Autorizatia de functionare/alte echivalente; statutul si contractul de societate si actele aditionale ale societatii si contractul de societate, dupa caz actul constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, scrisoare de bonitate bancara, bonitate financiara, contract de credit sauscrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultmii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea contractului.Profit net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generala mai mare de 100%.Solvabilitate patrimnoniala mai mare de 30 %. Contract de credit de peste 35 % din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare Sistemul de Management al Calitatii, echipamwentul din dotare alocat proiectelor, experti pentru executia lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3. Certificat de un organism de acreditare, Suficient ca numar si structura. Sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.121572800090
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Consiliului local Stinceni a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2007 14:00
Locul: Consiliul local al comunei Stinceni, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de CRPDRP 7 Alba Iulia. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33, lit.(a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 2.1 - Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale, submasura - Alimentarea cu apa in sistem centralizat in zonele rurale
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 20.07.2007, incepind cu orele 12, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Stinceni
Adresa postala: str. Principala, nr.37, Localitatea: Stinceni, Cod postal: 547575, Romania, Tel.0265719812, Email: [email protected], Fax: 0265719952
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer