Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in comuna Turdas, judetul Hunedoara/lucrare noua


Anunt de participare numarul 25249/28.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TURDAS (CONSILIUL LOCAL TURDAS JUD HUNEDOARA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.100, Localitatea: Turdas, Cod postal: 337495, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA BOZAN, Tel.0254 244710, Email: [email protected], Fax: 0254 244710, Adresa internet (URL): http: //www.turdas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in comuna Turdas, judetul Hunedoara/lucrare noua
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Turdas, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa a satelor componente ale comunei Turdas: Turdas, Pricaz, Spini, Rapas
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoare estimata fara TVA: 3.293.395, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 293, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 38.000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44 din OUG 34/2006). Daca vor exista subcontractanti se vor arata partile ce se vor subcontracta si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Maxim 5 transe de plata, din care una finala. Durata de executare a contractului: 31 august 2008, termen maxim pentru inaintarea ultimei transe de plata: 30 septembrie 2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: certificat de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma extinsa), autorizatie de functionare sau altele echivalente, alte autorizatii cerute in executarea lucrarilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente anilor 2004, 2005, 2006; Scrisoare de Confort Bancar sau linie de credit deschisa reprezentand 35% din suma supusa licitatiei - cu specificarea exacta a contractului pentru care a fost realizata Scrisoarea de Confort Bancar sau linia de credit;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin echivalentul a 1.000.000 Euro; profitul net pentru ultimul an sa fie pozitiv; Scrisoare de Confort Bancar sau linie de credit deschisa eprezentand 35% din suma supusa licitatiei - cu specificarea exacta a contractului pentru care a fost realizata Scrisoarea de Confort Bancar sau linia de credit;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare; sistemul de management al calitatii implementat conform ISO 9001:2001 sau echivalent; sistemul de management de mediu implementat conform ISO 14001:2005 sau echivalent; situatia cu echipamentele din dotare alocat proiectului; personal de specialitate necesar si suficient intocmirii documentatiei de proiectare si executia de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 lucrari similare; sistemul de management al calitatii conform ISO 9001:2001 implementat de catre un organism certificat sau echivalent; dotarea tehnica suficienta ca numar si structura; personalul de specialitate sa acopere intreaga gama de realizare a proiectului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Conform contractului cadru incheiat intre APDRP-Romania si Consiliul Local Turdassub numarul C2.121552200032
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria CL Turdas;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 11:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Turdas, sat Turdas, nr. 100, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori desemnati de catre CRDRP Timisoara, observatori desemnati de catre UCVAP Hunedoara, orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor in baza art. 33, alin. (a) din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 2.1, submasura - alimentare cu apa in sistem centralizat
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren se va organiza in data de 13 august 2007, ora 10, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: --, Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): --
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Turdas
Adresa postala: Comuna Turdas, sat Turdas, nr. 100, jud. Hunedoara, Localitatea: sat Turdas, nr. 100, Cod postal: 334795, Romania, Tel.0254244710, Email: [email protected], Fax: 0254244710, Adresa internet (URL): www.turdas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 17:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer