Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE DELESTI, FUNDATURA, MANASTIREA, HARSOVA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE DELESTI, ALBESTI, RADUIESTI, HARSOVA, FUNDATURA SI MANASTIREA COMUNA DELESTI , JUDETUL VASLUI


Anunt de participare numarul 20384/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DELESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA DELESTIJUD. VASLUI COD 737175, Localitatea: Delesti, Cod postal: 737175, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA COMUNEI DELESTI, Tel.0235346106, In atentia: TABARA CORNELIU, Email: [email protected], Fax: 0235346106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE DELESTI, FUNDATURA, MANASTIREA, HARSOVA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE DELESTI, ALBESTI, RADUIESTI, HARSOVA, FUNDATURA SI MANASTIREA COMUNA DELESTI , JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATILE DELESTI, FUNDATURA, MANASTIREA, HARSOVA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN SATELE COMPONENTE ALE COMUNEI DELESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE COMUNEI DELESTI , JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 852, 447RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.08.2007 pana la 05.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 57.000 LEI RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006 IN BAZA PROGRAMULUI DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII RURALE BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIARE / SUBCONTRACTARE CONFORM ART.44 SI 45 DIN OUG. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE: CAZIER JUDICIAR;DECLARATII FORMULAR TIP; DECLARATIE PRIVIND ART.181 FORMULAR TIP;CERTIFICAT PRIVIND TAXA PLATELOR LA BUGETUL DE STAT;CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR ; CERTIFICAT EMIS DE OFICIUL COMERTULUI; SCRISORI DE RECOMANDARE DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI ; ATESTARE PROFESIOANALA .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL PE ULTIMII 3 ANI , DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BILANTUL FINANCIAR AL ULTIMILOR 3 ANI TEBUIE SA PREZINTE PROFIT IAR MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MINIM 3563450 LEI (FARA TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI; STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII IN CONSTRUCTI, IN MANAGEMENTUL DE MEDIU IN CONSTRUCTIE;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN O LUCRARE DE ACEEASI COMPLEXITATE TEHNICA AVAND O VALOARE DE 1.619.750 LEI FARA TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 00:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI DELESTI, JUDETUL VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE FORMATA PRIN DISPOZITIA PRIMARULUI SI REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TRIBUNALUL JUDETULUI VASLUI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: DELESTI, Cod postal: 737175, Romania, Tel.0235346020, Email: WWW.PRIMARIADELESTI.LX.RO, Fax: 0235346020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer