Licitatie Publica - Alimentare cu apa in localitatile Valea Rachitei, Valea Rosie, Stancilova de Sus, Stancilova de Jos si Urcu ,Jud. Caras-Severin
Anunt de participare numarul 85898/08.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sopotu Nou (Consiliul Local Sopotu Nou)
Adresa postala: Sopotu Nou, Localitatea: Sopotu Nou, Cod postal: 327370, Romania, Punct(e) de contact: Paun Baba, Tel.0730613227, Email: [email protected], Fax: 0255244949, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in localitatile Valea Rachitei, Valea Rosie, Stancilova de Sus, Stancilova de Jos si Urcu , Jud. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sopotu Nou
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in localitatile Valea Rachitei, Valea Rosie, Stancilova de Sus, Stancilova de Jos si Urcu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
41000000-9-Apa captata si epurata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 4, 075, 154RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare se va constitui in suma de: 8.000 lei, echivalentul a 1899, 01 euro la cursul BNR de 4, 2127 lei/euro din data de 31.07.2009
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 31.08.2009 (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor. in original sau copie legalizata).
- Certificat constatator emis de oficiul
registrului comertului de pe langa tribunalul
judetean, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, cu drept de participare la toate licitatiile organizate in acest interval, respectiv certificat de inregistrare fiscala.
- Autorizatie de functionare
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
- Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa execute lucrari de aceeasi natura cu cele supuse achizitiei.- In cazul unei asocieri, documentele solicitate privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute
de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin
care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2009 bilantul contabil si anexele nu au fost inca inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare intocmite la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.De asemenea, pentru a fi declarat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada: - realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de plafonul impus de 4 075, 154 lei, exclusiv. TVA, echivalentul a 967, 350 euro, la cursul BNR de 4, 2127 lei/euro din data de 31.07.2009;3. Se stabilesc de asemenea ca si cerinte minime realizarea urmatoarelor plafoane, calculate din datele inscrise in ultimul bilant incheiat (31.12.2008): - lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) > 100%In cazul unei asocieri, situatia economico-financiara se va prezenta prin cumul de catregrupul de asociati (ca plafon) conform art. 186 alin. (3) din OUG 34/2006.2) Capacitatea financiara de sustinere a lucrariiCapacitatea financiara de sustinere a lucrarii, egala sau mai mare cu 25% din valoarea supusa licitatiei.Pentru calcului capacitatii financiare se va aplica urmatoarea formula: C(f) = (v (r) x F (r) Vlce) + Lcn +DpIn care: v (r) reprezinta viteza de rotatie anuala a fondului de rulment si se calculeaza astfel: *T*veniturile din exploatare rezultate din bilantul ultimului an incheiat--------------------------------------------------------------------------------fondul de rulment calculat pe baza datelor din bilantul penultimului an incheiat*ST*F(r) reprezinta fondul de rulment calculat pe baza datelor din bilantul ultimului an incheiat si se calculeaza astfel: Active circulante Datorii curente (datorii al caror termen de exigibilitate este de sub 1 an);Vlce reprezinta valoarea actualizata a lucrarilor rest de realizat la data prezentarii documentelor care dovedesc capacitatea economico financiara pentru ultimele 12 luni;Lcn reprezinta linia de credit neconsumata la data prezentarii documentelor care dovedesc capacitatea economico financiara, confirmata de banca;Dp reprezinta depozite bancare la data prezentarii documentelor care dovedesc capacitatea economico financiara, cu confirmari din partea bancilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale, completata conform cu Formularul B2.
3.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti. Se va completa Formularul B4.
Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate;
neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarii;
cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania, trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
4.In ceea ce priveste asigurarea calitatii mediului, pentru a fi declarat calificat
ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de
management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001 :2005 (ISO
14001 :2004), sau echivalent, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare in
termenul de valabilitate mentionat de emitent.
5.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau
conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport,
laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate
absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se va completa formularul
B5.7.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta
Formularul B7, completat si semnat.
8.Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare. Se va prezenta Formularul
B9.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Fisa/fise de informatii privind experienta similara, completata conform cu Formularul B3..Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei. Plafonul valoric al lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu 2.800.000 lei, excl. TVA, echivalentul a674.656, 87 euro, la cursul BNR de 4, 2127 lei/euro din data de 31.07.2009; contractele, recomandarile si procesele verbale de receptie se vor prezenta in copie legalizata.In cadrul dotarii tehnice pe care ofertantul o poate disponibiliza pentru realizarea lucrarii, acesta trebuie sa faca dovada detinerii (proprie sau prin inchiriere), pe langa dotarea rezultata ca necesara conform formularelor C8 din Proiectul de executie, minim si urmatoarelor: - 4 buldoexcavatoare;
- 4 aparate sudura polietilena cap la cap si electrofuziune;
- 3 compactoare mecanice;
- 1 masina taiat rosturi;
- 1 autobasculanta;Se va completa formularul B5.Ofertantul care nu poate face dovada dotarii tehnice minime va fi exclus din procedura de achizitie.6.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 3 ani, alpersonalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatireacadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului.De asemenea, ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere pentru indeplinirea contractului, compatibil cu prevederile Legii nr. 11/1991, cu modificarile ulterioare, cu pregatire si vechime in domeniu, avand calitate de conducator la minim o lucrare similara, executata si pusa in functiune, precum si de: -responsabil tehnic cu executia, avand calitatea de responsabil tehnic la minim o lucra re similara;
-2 sudori autorizati in polietilena - ISCIR;
-25 muncitori calificati.Se va completa Formularul B6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 13:00
Locul: Primaria Sopotu Nou Jud.Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere sunt admisi sa participe reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, maxim 1 (o) persoana pentru fiecare ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare se afla pe www///e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timis, Tribunalul Resita
Adresa postala: Str.Piata Tepes Voda, nr. 2 ., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498.054, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sopotu Nou
Adresa postala: Sopotu Nou, Localitatea: Sopotu Nou, Cod postal: 327370, Romania, Tel.0730613227
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 01:48