Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN SATELE BALTENI, BALTENI DEAL SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BALTENI, BALTENI DEAL SI CHETRESTI,
Anunt de participare numarul 26995/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTENI (PRIMARIA)
Adresa postala: COM BALTENI JUD. VASLUI, Localitatea: Balteni, Cod postal: 737060, Romania, Punct(e) de contact: SAHAIDAC MIHAEL, Tel.0235342754, Email: [email protected], Fax: 0235342754
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN SATELE BALTENI, BALTENI DEAL SI AMENAJAREPODURI SI PODETE IN LOCALITATILEBALTENI, BALTENIDEAL SI CHETRESTI,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE COMPONENTE ALE COMUNEI BALTENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI
ALIMENTARE CU APA IN SATELE BALTENI, BALTENI DEAL SI AMENAJAREPODURI SI PODETE IN LOCALITATILEBALTENI, BALTENIDEAL SI CHETRESTI, COMUNA BALTENI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 164, 487RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.09.2007 pana la 28.07.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA FIXA DE 43289 (2% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006 IN BAZA PROGRAMULUI DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII RURALE, BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA ESTE NECESARA SA FIE LEGALIZATA IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE-CAZIER JUDICIAR; DECLARATII TIP; DECLARATIE PRIVIND ART. 181; CERTIFICAT DE PLATA A TAXELOR LA BUGETUL DE STA; CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL LOCAL; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; TREI SCRISORI DE RECOMANDARE DE LA ALTI BENEFICIARI; ATESTATE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
capacitatea economica-financiara pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantul : - bilant contabil la 30.12.2006indicatori economico-financiari (lichiditate patrimoniala-min 1, solvabilitate patrimoniala min. 0.3))
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU RESPECTAREA CERINTELOR- CERTIFICATE DE ASTESTARE PENTRU MANAGEMENTUL SECURITATII OCUPATIONALE; STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN O LUCRARE DE ACEEASI COMPLEXITATE TEHNICA -valoarea minima a lucrarii similare 186335 euro /600000 lei (curs 3.22) fara TVA- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 621118 euro/ 2000000 lei (curs 3.22
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2007 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE-PRIMARIA COMUNEI BALTENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE NUMITA PRIN DISPOZITIA PRIMARULUI; ORICE OFERTANT SAU IMPUTERNICITI AI ACESTUIA CONFORM LEGII
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS, NR. 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021) 3104641, Fax: (021) 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: VASLUI, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730112, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE CONFORM ART. 280 DIN OG 34/2006 ALINIATUL 5
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI COMUNEI BALTENI
Adresa postala: COMUNA BALTENI, LOCALITATEA BALTENI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: BALTENI, Cod postal: 737060, Romania, Tel.0235342754, Email: [email protected], Fax: 0235342754
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 19:02