Licitatie Publica - Alimentare cu apa in satele Buscoaia, Doroteia si Plutonita Orasul Frasin, Judetul Suceava
Anunt de participare numarul 91523/25.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS FRASIN (PRIMARIA ORAS FRASIN)
Adresa postala: str. Principala nr. 90, Localitatea: Frasin, Cod postal: 727245, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Buiciuc, Tel.0230235334, Email: [email protected], Fax: 0230235334, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in satele Buscoaia, Doroteia si Plutonita Orasul Frasin, Judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Buscoaia, Doroteia si Plutonita Orasul Frasin, Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a investitiei Alimentare cu apa in satele Buscoaia, Doroteia si Plutonita Orasul Frasin, Judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a investitiei Alimentare cu apa in satele Buscoaia, Doroteia si Plutonita Orasul Frasin, Judetul Suceava conform prevederilor Caietului de Sarcini, Detaliilor de executie si listelor de cantitati de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 130, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantia de participare este in suma de 71.302 lei si garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006., Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primaria locala, Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 aniBilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 14.260.000lei.Operatorii economici trebuie sa faca dovada detinerii sau accesului la resurse reale, negrevate de datorii, pentru a finanta o parte a proiectului, in suma de 1.500.000 lei. Confirmarea se va face sub forma unui document emis de catre o banca/institutie financiara, sub forma unei scrisori de confort/dovada constituire depozit colateral pentru contractul care face obiectul achizitiei/angajament neconditionat pentru deschiderea unui acreditiv/linie de credit existenta pentru activitatea curenta. Fondurile vor fi rezervate/blocate pentru o perioada de 90 de zile (pana la data de 15.02.2010 inclusiv) dar nu mai mult de data incheierii contractului de lucrari, oricare din aceste date survine prima. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de semnarea contractului de executie de lucrari, reconfirmarea situatiei financiare/existenta fondurilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani numarul si pregatirea cadrelor de conducere , precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime privitoare la personalul de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor: - sef punct de lucru, specialist cu studii superioare in domeniul constructii hidrotehnice absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 5 ani experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate.- responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (domeniul IX)- cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta de cel putin 5 (cinci) ani de la data atestarii in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate.- responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale, agrozoo ( I ), absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 5 ani experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate.- responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.- minim 1 specialist cu studii superioare in domeniul constructii civile, industriale si agricole.- minim 1 specialist cu studii superioare in domeniul constructii hidrotehnice.Autorizatii specifice: - Autorizatii de sudor in polietilena minim 1- Autorizatii de sudor in otel minim 1Cerinte minime utilaje: - autobasculante pentru transport materiale de constructii cel putin. 3 buc.- excavator cel putin 2 buc- buldoexcavator cel putin 3 buc- buldozer minim 1 buc- incarcator frontal minim 1 buc- aparat sudura PEHD minim 1 buc- cilindru compactor minim 1 buc- cel putin 2 generatoare de curent electric- minim 1 macara de 12.5 to- dovada detinerii in proprietate sau a accesului la o statie de preparare betoane atestata si cu toate autorizatiile aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor 1 buc.- laborator autorizat gradul II pentru determinarile necesare la executia lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie a lucrarii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala licitatie electronica : se va reduce pretul ofertat initial de catre operatorii economici calificati pentru faza finala.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9315/17.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 13:00
Locul: sediul Primariei Frasin, Str. Principala, nr.90, Oras Frasin, Judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Caietului de sarcini-liste de cantitati de lucrari nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritate contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economic ce a inaintat o solicitare, in acest sens, un exemplar (in maxim 4 zile), conform art 40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC din cadrul Primariei Orasului Frasin
Adresa postala: Str. Principala, nr.90, Localitatea: FRASIN, Cod postal: 727245, Romania, Tel.0230235334, Email: [email protected], Fax: 0230235334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 15:40