Licitatie Publica - Alimentare cu apa in satul Doboseni comuna Bradut jud.Covasna
Anunt de participare numarul 22673/09.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRADUT
Adresa postala: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Localitatea: Bradut, Cod postal: 527055, Romania, Punct(e) de contact: DENES BALAZSI, Tel.0040-267-377222, Email: [email protected], Fax: 0040-267-377222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in satul Doboseni comuna Bradut jud.Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Doboseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in satul Doboseni comuna Bradut jud.Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa in satul Doboseni comuna Bradut jud Covasna
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pentru achizitionarea de noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000 lei (care se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara sau in numerar la caseria Primariei Bradut)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul de stat si din buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate; declaratii de neincadrare in prevederile art.181 din OG nr.34/2006; declaratii privind calitatea de participant la procedura. Pentru persoanele jur./fizice romane: certificat de inmatriculare, inclusiv certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoanele jur./fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare privind apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare; informatii generale ale operatorului economic; ultimul bilant aprobat; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat valoarea totala a ofertei depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 3 ani (certificari de buna executie pentru 3 lucrari); informatii privind personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, respectiv efectivele medii anuale ale persoanelor angajate; informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice; informatii privind subcontractantii (daca e cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin solicitare scrisa, plata se face la caseria Primariei Bradut
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2007 12:03
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2007 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si reprezentantul Ministerului Finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bulevardul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268-413741, Email: [email protected], Fax: 0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic si control legalitate acte administrative din cadrul Primariei Bradut
Adresa postala: Str.Scolii nr.171, Localitatea: Bradut, Cod postal: 527055, Romania, Tel.0267/377222, Email: [email protected], Fax: 0267/377222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2007 16:08