Licitatie Publica - Alimentare cu apa in sistem centralizat a comunei Calopar, jud. Dolj
Anunt de participare numarul 30472/03.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALOPAR( CONSILIUL LOCAL CALOPAR)
Adresa postala: COMUNA CALOPAR, Localitatea: Calopar, Cod postal: 207150, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL TUDOR, Tel.0251350734, Email: [email protected], Fax: 0251350558
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in sistem centralizat a comunei Calopar, jud. Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Calopar, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
alimentare cu apa, foraje puturi, conducte si echipamente, rezervor, statie de clorinare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Investitia are in vedere executarea alimentarii cu apa a comunei Calopar
Valoarea estimata fara TVA: 3, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 2000RON iar garantia de buna executie se constituie in limita a 10% din valoarea contractului, fara TVA, prin retineri succesive din valoarea facturilor partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG nr.7/2006+cofinantare buget local 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate- declaratie conf. art. 181 din OUG nr. 34/2006;
certificate de atestare fiscala pentru plata datoriilor la bugetele consolidat si local la 30.06.2007;
declaratie privind calitatea de participant la procedura;
certificat constatator ORC valabil la data depunerii ofertelor, copie de pe CUI, etc. conf. Fisei de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 800000RON;
bilant contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii privind experienta similara- cel putin doua lucrari;
declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii trei ani;
declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: plata caietului de sarcini prin numerar la caseria Primariei Calopar, jud. Dolj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CALOPAR, JUD. DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare la sediul Primariei Calopar, jud. Dolj
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile de la data luarii la cunostinta a actului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Calopar
Adresa postala: Comuna Calopar, jud. Dolj, Localitatea: Calopar, Cod postal: 207150, Romania, Tel.0251/350734, Email: [email protected], Fax: 0251/350558
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2007 18:38