Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Serel, Rusor, Baiesti, comuna Pui, judetul Hunedoara


Anunt de intentie numarul 10382/12.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pui (Consiliul Local)
Adresa postala: Str.Republicii , Nr. 64, Localitatea: Pui, Cod postal: 337345, Romania, Punct(e) de contact: Victor Tiberiu Stoica, Tel.0254779101, Email: [email protected], Fax: 0254779234, Adresa internet (URL): www.primaria-pui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Serel, Rusor, Baiesti, comuna Pui, judetul Hunedoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: comuna Pui
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Alimentarea cu apa curenta a satelor Serel, Rusor, Baiesti, din comuna Pui in sistem centralizat, realizarea aductiunilor de apa, realizarea unei statii de filtrare, statie alimentare energie electrica aferenta.
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 850, 000EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2008
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare de la sediul autoritatii contractante.Contravaloare caiet de sarcini, 2.500 lei RON
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2008 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer