Licitatie Publica - Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Serel, Rusor, Baiesti, comuna Pui, judetul Hunedoara
Anunt de participare numarul 43719/15.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pui (Consiliul Local)
Adresa postala: Str.Republicii , Nr. 64, Localitatea: Pui, Cod postal: 337345, Romania, Punct(e) de contact: Victor Tiberiu Stoica, Tel.0254779101, Email: [email protected], Fax: 0254779234, Adresa internet (URL): www.primaria-pui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Serel, Rusor, Baiesti, comuna Pui, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In comuna Pui, pe raza localitatilor Serel, Rusor, Baiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Serel, rusor, Baiesti, comuna Pui, judetul Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 45.000 lei RON constituita prin scrisoare de garantie bancara sau fila CEC avalizata de banca emitentatract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finatare sunt de la bugetul statului prin programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural constituit prin ordonanta de guvern OG7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie - se va prezenta acordul de asociere, iar pentru fiecare operator se vor prezenta documentele privind calitatea de participant la procedura
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local la data de 31.12.2007;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, nivel minim impus: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nivel minim impus: dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari similare mai mare sau egal cu 2.000.000 lei pe codurile CPV specificate in anunt, se vor anexa contract, proces verbal de receptie, recomandare de la beneficiar vizata de ISC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213106441, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic - Primaria comunei Pui
Adresa postala: Str. Republicii, Nr. 64, Judetul Hunedoara, Localitatea: Pui, Cod postal: 337345, Romania, Tel.0254779101 int. 103, Email: [email protected], Fax: 0254779234, Adresa internet (URL): www.primaria-pui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 12:35