Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT DIN SURSA RAJAC IASI A SATELOR DOROBANT SI SOROGARI


Anunt de participare numarul 50068/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Adresa postala: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Localitatea: Aroneanu, Cod postal: 707020, Romania, Punct(e) de contact: Benoni Moruzi, Tel.0730/591672, Email: [email protected], Fax: 0232/290760
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT DIN SURSA RAJAC IASI A SATELOR DOROBANT SI SOROGARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Dorobant si Sorogari, comuna Aroneanu, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor efectua lucrari de alimentare cu apa in sistem centarlizat din sursda RAJAC Iasi a satelor Dorobant si Sorogari pe o lungime de 12.920 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de alimentare cu ap ain sistem centralizat din sursa RAJAC Iasi a satelor Dorobant si Sorogari, comuna Aroneanu, judetul Iasi, lungimea de 12.920 m.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 280, 000 si 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cunatumul garantiei de participare este de 54.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G.R.nr.856/2007 privind repartizarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea si dezvoltarea infrastructurii si a unor baza sportive din spatiul rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia lucrarii se va face succesiv in functiile de alocatiile bugetare repartizate de la Guvern
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si actul de societate.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice/autorizatie de functionare/alte echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.500.000 lei.
Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
Valoarea estimata a lucrarii este intre 2.280.000 si 2.400.000 lei fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari: incheierea si indeplinirea, in ultimii 5 ani, a cel 3 (trei) contractecare au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii, cu valoarea mai mare sau egala de 2.000.000 lei fiecare.
Nota: lucrarile de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, vor fi insotite de recomandari semnate de Inspectoratul de Stat in Constructii Executiile de lucrari se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate beneficiara.
Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct la indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari: incheierea si indeplinirea, in ultimii 5 ani, a cel 3 (trei) contractecare au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii, cu valoarea mai mare sau egala de 2.000.000 lei fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1705/14.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 13:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti oficiali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Cod Postal 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
camera de comert si industrie iasi
Adresa postala: Adresa postala: Bulevardul Carol I, nr.27 Localitatea Iasi cod postal 700507, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic de la nivelul autoritatii contractante
Adresa postala: Sat Aroneanu, comuna Aroneanu, jud. iasi, Localitatea: Aroneanu, Cod postal: 707020, Romania, Tel.0232/299255, Email: [email protected], Fax: 0232290760
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer