Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Cosoveni - Dolj


Anunt de participare numarul 39334/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COSOVENI (CONSILIUL LOCAL COSOVENI JUD DOLJ)
Adresa postala: comuna cosoveni, Localitatea: Cosoveni, Cod postal: 207205, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Baragan si Diaconu Mihaela, Tel.0251/457186, In atentia: diaconu mihaela si baragan cristian, Email: [email protected], Fax: 0251/457186, Adresa internet (URL): www.primariacosoveni.judetuldolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Cosoveni - Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Cosoveni - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform proiect Tehnic intocmit de SC Proiect nr. 7942/A/2007, retea de apa, forare puturi de apa, statii de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conducte apa, forare puturi apa, statii de pompare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 2, 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 29700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Trezoreria Craiova , conform HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
fondurile vor fi alocate esalonat de la bugetul de stat conform HG 577/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, modificata cu OUG 94/2007; Declaratie privind calitatea de participnat la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de Administrarea Finantelor Publice; Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri pe ultimii trei ani 8887200lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani; Experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le va implica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii cerintelor minime prevazute in Caietul de Sarcini si fisa de date. Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare minima impusa resp.888700lei.Ofertantul va face dovada ca detine(in proprietate sau cu chirie) utilajele prevazute in documentatia de atribuire-Lista consumurilor cu ore de functionare a utilajelor de constructii(Formularul C8). Ofertantul va face dovada ca detine personal angajat conform documentatiei de atribuire - Lista consumurilor cu mana de lucru(Formular C7).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face in numerar la casieria autoritatii contractante, Primaria Cosoveni, str. Principala nr.5 jud. Dolj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 11:00
Locul: Primaria Cosoveni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
fonduri alocate de la bugetul de stat conform HG 577/1997
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str.Stavropoleus nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: b-dul Nicolae Titulescu nr.4 , , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200188 , Romania , Tel.0251/418568 , Fax: 0251/415600, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cosoveni
Adresa postala: Str. Principala nr. 5, Primaria Cosoveni, Localitatea: Cosoveni, Cod postal: 207205, Romania, Tel.0251/457186, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariacosoveni.judetuldolj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer