Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Dolhesti, judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 82388/15.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dolhesti (Primaria Comunei Dolhesti)
Adresa postala: comuna Dolhesti, judetul Suceava, Localitatea: Dolhesti, Cod postal: 717280, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Daraba, Tel.0230/549282, In atentia: d-lui Primar, Email: [email protected], Fax: 0230/540515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Dolhesti, judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dolhesti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Dolhesti, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Dolhesti, judetul Suceava: Satele Dolhestii Mari, Dolhestii Mici si Valea Bourei. Investitia se compune din: Captare prin dren cu L=100m, statie tratare, pompare, conducta aductiune cu L=0, 5km, rezervor suprateran 350 mc, retea distribuitie cu L=15, 47 km, sediu pentru exploatare si laborator, amenajare zona de protectie sanitara.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 023, 901.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in valoare de 30.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit prin O.G 7/2006 si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/ 2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoanajuridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (original sau copie legalizata). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2007 si 31.12.2008 vizatede Administratia Finantelor Publice;Identificarea financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare decat 9000000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008). Scrisoare de bonitate de la principala banca a operatorului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.3.Declaratie privind efectivele medii anuele ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantii vor prezenta personalul de conducere si vor face dovada ca detin personal tehnic, specializat pentru toate categoriile de servicii care fac obiectul contractului de achizitie publica. 4. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 5 ani a 3 contracte de lucrari tehnico-edilitare - cel putin 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 3000000 lei fara TVA. Sef punct lucru absolvent Constr. hidrotehnice si ing. sanitara sau Instalatii in constructii, vechimea in spec. de minim 5 ani. RTE domeniul IX, part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; RTE domeniul I, part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; CQ dom.1, part. la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; CQ dom. 6, part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani. CQ dom. 2, part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani;Dovada atestare ANRE. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent; certificare OHSAS 18001 sau echivalent, declaratie respectare conditii de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Dolhesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dolhesti
Adresa postala: Dolhestii Mari, Localitatea: Dolhestii Mari, Cod postal: 727180, Romania, Tel.0230.549.282, Fax: 0230.549.249
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer