Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOCALITATIILE FLORESTI ,CHICIORA,ARPADIA


Anunt de participare numarul 99166/03.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tantareni
Adresa postala: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, Localitatea: tantareni, Cod postal: 217535, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vasilescu, Tel.0253473109, In atentia: GHIBUSI SIMONA, Email: [email protected], Fax: 0253473109
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOCALITATIILE FLORESTI , CHICIORA, ARPADIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TINTARENI, SATELE FLORESTI, CHICIORA , ARPADIA
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA EFECTUA UN SISTEM CENTRALIZAT IN COMUNA TINTARENI PENTRU LOCALITATIILE FLORESTI CHICIORA ARPADIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATIILE FLORESTI , CHICIORA , ARPADIA
Valoarea estimata fara TVA: 4, 343, 474.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2010 pana la 30.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se va constitui garantie de participare in valoare de 65600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM ALOCATIILOR BUGETARE PRIMITE PE HOTARAREA DE GUVERN 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA /NEINCADRARAEA IN PREVEDERLE ARTICOLULUI 181 OUG34/2006, PRIVIND CALITATAEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE LA PLATA, CERTIFICAT INREGISTRARAE ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE,
BILANTUL CONTABIL ANI 2007, 2008, 2009
INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERII cel putin egala sau mai marecu 8750 000 lei
SCRISOARE DE BONITATE ce cuprinde accesul ofertantului la lini de credit sau disponibilitatae resurselor financiare necesare derularii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPACITATAEA TEHNICAEXPERIENTA SIMILARAminim un contract de lucrarii cu valoare cel putin egala cu estimarea contractului nostru si de aceasai complesitate
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1622
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL TINTARENI, COM TINTARENI, JUD GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DIN PARTEA OFERTANTIILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice nu poate fi postata pe nett documentatia de atribuire , deorece este foarte mare si exista si planse ce nu pot fi descarcate, toata documentatia se gaseste pe CD la sediul consiliului local tintareni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC BUCURESTI
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEUS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel craiova
Adresa postala: bulevardul Nicolae Titulescu nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic primarie
Adresa postala: com tintareni, jud gorj, Localitatea: tintareni, Cod postal: 217535, Romania, Tel.0253473/109, Email: [email protected], Fax: 0253473109
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer