Licitatie Publica - Alimentare cu apa (infiintare retea) in comuna Crevedia ,judetul Dambovita
Anunt de participare numarul 98321/21.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CREVEDIA
Adresa postala: COMUNA CREVEDIA, JUDETUL DAMBOVITA, STRADA BUCURESTI-TARGOVISTENR 167, Localitatea: Crevedia, Cod postal: 8126, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN STEFAN TEODORESCU, Tel.0245-241840, Email: [email protected], Fax: 0245-241840, Adresa internet (URL): www cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa (infiintare retea) in comuna Crevedia , judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Retele de distributie vor fi amplasate pe toate strazile comunei Crevedia, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retelele de distributie vor fi alcatuite din conducte PEHD 80, SDR 17.6, Pn.6 atm, cu diametre cuprinse intre 90 si 355 mm , in lungime totala de 47205 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintare retea de distributie in scopul alimentarii cu apa pe raza comunei Crevedia, judetul Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 500, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 160000 lei si garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare multianuala cu fonduri alocate din bugetul local si bugetul de stat in baza HGR 577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor legale in materie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Declaratie privind calitatea de participant;Certificate privind achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul local.Documente care dovedesc forma de inregistrare si certificate ORC.Autorizatia de functionare.Imputernicire notarialade semnatura.Detalii despre litigiile avute in ultimii 3 ani.Informatii despre asociati si subcontractanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara: document din care sa reiasa cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 16000000lei.Bilanturile contabile pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (derularea unui sau mai multor contractea caror valoare sa fie minim 8000000)precum si a lucrarilor aflate in derulare;Declaratie privind utilejele, instalatiile si echipamentele;procese verbale de receptie la finalizarea lucrarilor;recomandari;certificate ISO
certificate ANRE tip B, C1A, C2A si F;informatii despre angajati si personalul ce va fi angajat in contract;curiculum vitae pentru personalul de specialitate;angajament in nume personal pentru angajatii pe perioada determinata de timp
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare al calitatii propus pentru lucrare
20%
Descriere: Conform fisei de achizitie
3.
durata de executie a lucrarii
10%
Descriere: Conform graficului de lucrari
4.
Perioada de garantare a lucrarii
10%
Descriere: nu mai mult de 7 ani
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2940
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 11:00
Locul: Comuna Crevedia, Sala de sedinte a consiliului local situata in cladirea Gradinita Samurcasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Contract multianual.Documentatia de atribuire nu poate fi postata electronic din motive tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor;Tribunalul Dambovita- Sectia contencios administrativ si fiscal (Targoviste, Calea Bucuresti, nr.3)
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic, Primaria Crevedia
Adresa postala: Strada Bucuresti- Targoviste, nr.167, Localitatea: Crevedia, Cod postal: 137180, Romania, Tel.0245241840, Email: [email protected], Fax: 0245241840
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2010 17:23