Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA, LOCALITATEA BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI
Anunt de participare numarul 45917/07.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IZVORU BARZII (CONSILIUL LOCAL IZVORU BARZII)
Adresa postala: Izvoru Barzii, Localitatea: Izvoru Barzii, Cod postal: 227295, Romania, Punct(e) de contact: Horia Balica, Tel.0252342443, Email: [email protected], Fax: 0252342443
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA, LOCALITATEA BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Balotesti, comuna Izvoru Barzii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in: executarea unui foraj avand o adancime de 250 m, inclusiv cabina put ti lucrari de alimentare cu energie electrica aferente, precum si echipare cu pompa fiabila;
conducta de aductiune executata din tuburi de polietilena de inalta densitate, Dn 125mm, Pn 6, L=10m;
statie de pompare + rezervor de inmagazinare (V=100m3);
retea de distributie realizata din tuburi de polietilena de inalta densitate, L= 5.270 m;
instalatie de dezinfectare cu hipoclorit de sodiu;
imprejmuiri pentru zona de protectie sanitara la sursa de apa si la gospodaria de apa (L= 170m);
in gospodaria de apa pe langa rezervor (V=100m3) si statia de pompare s-a prevazut si o statia de dezinfectie care este amplasata in aceeasi incinta cu statia de pompare;
alte utilitati necesare an exploatare (tabloul general de distributie a energiei electrice, drumuri si alei, retele de incinta, gard si poarta de acces).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 12.000 lei, iar cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si sanatate
3. Fisa de informatii generale privind ofertantul
4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
6. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil : bilantul contabil incheiat la 31.12.20072. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, de minim 4.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2.Lista de experienta similara, 3.Declaratie privind dotarile tehnice
4.Declaratie referitoare la personalul angajat
5.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6.Lista furnizorilor pentru materialele principale, oferte pret furnizori pentru echipamente si dotari.
7.Certificat de atestare al statiei de betoane si pentru furnizorul de beton.
8.Certificat de atestare al statiei de sortare si certificat de conformitate pentru agregate pentru furnizorul de agregate.9.Informatii privind subcontractanti 10.Informatii privind asociatii11.ISO 9001, OH SAS 18001
12.ISO 14001 si certificat pentru executie in domeniul hidroedilitar - C2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara in valoare de 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Planul de calitate propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 11:00
Locul: Primaria Izvoru Barzii, localitatea Balotesti, comuna Izvoru Barzii, judetul Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mehedinti
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 14, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0352/403144, Fax: 0252/314666
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 19:05