Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa localitatea Racaciuni, comuna Racaciuni, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 85827/08.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACACIUNI (CONSILIUL LOCAL RACACIUNI)
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 67, Localitatea: Racaciuni, Cod postal: 607480, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ION CICIU, Tel.0040234251212, Email: [email protected], Fax: 0040234251212, Adresa internet (URL): primar, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa localitatea Racaciuni, comuna Racaciuni, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Judetul Bacau, comuna Racaciuni, sat Racaciuni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare cu apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate cantitatile de lucrari aferente obiectivelor: captare, aductiune, inmagazinare, tratare distributie.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 75.000 leiGarantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, conform HG 577/1999
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pentru asocieri: contract de asociere autentificatPentru subcontractanti: contract de subantrepriza (se va prezetna de castigatorul procedurii la momentul semnarii contractului de antrepriza)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
5. Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate
2. Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 30.06.2009.
3. Balanta de verificare la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.08.2009
4. Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani
5. Declaratie privind indicatorii financiari la nivelul anului 2008
6.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului necesar indeplinirii contractului
7. Declaratie privind polita de raspundere civila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anual realizata un ultimii 3 ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.000.000 lei2. Lichiditatea generala la 30.06.2009 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
2. Recomandari, insotite de certificari de buna executie
3. Declaratie pe proprie raspundere ref. la personalul de specialitate
4. Declaratie pe proprie raspundere la studiile/pregatirea persoanelor responsabile de executia lucrarilor
5. Declaratie ref. la efectivile medii anuale ale personalului
6. Declaratie ref. la masurile de protectia mediului
7. Declaratie ref. la utilajele si echipamentele tehnice
8. Declaratie ref. la subcontractare
9. Declaratie ref. la protectia muncii
10 Certificat ISO 9001 sau echivalent
11.Certificat ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin informatiile furnizate, ofertantul trebuie sa faca dovada executiei de lucrari in valoare egala sau mai mare decat 3.500.000 lei, din care lucrari similare de cel putin 500.000 lei.2. Prin informatiile furnizare, ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii de personal specializat, conf. cap. VI.5 lit. b)+c) din fisa de date a achizitiei anexata prezentului anunt de participare si anume: a)Responsabil Tehnic cu Executia;b)Responsabil cu Controlul Tehnic de Calitateprecum si a cel putin 2 (doi) sudori autorizati in PE-HD.3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator grad II autorizat pentru efectuarea testarilor necesare executiei lucrarilor4. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie urmatoarele echipamente: a) 3 (trei) utilaje de sapat, nivelat, incarcat.b) 3 (trei) mijloace de transport ( autobas-culante si autocamioane ) peste 3, 5 tonec) 1 (un) aparat de sudura cap la cap pentru teava de PE HDcu Dn < 250 mmd) 3 (trei) aparate manuale de compactare cu placae) 1 (un) aparat de sudura PE HD prin electrofuziune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
75%
Descriere: Pretul total al contractului
2.
Termen de executie
25%
Descriere: Termenul maxim de executie al lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Primaria Racaciuni, Loc. Racaciuni, Jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei, experti cooptati si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini aferent Documentatiei de atribuire nu a putut, datorita marimii fisierelor (piese desenate-planse), sa fie incarcat in SEAP. Prin urmare, conform art. 40 alin (2)+(3)din OUG 34, Caietul de sarcini se poate ridica de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari facute in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0372344116, Fax: 0372344116
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata, 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Racaciuni
Adresa postala: Primaria Racaciuni, Loc. Racaciuni, Com. Racaciuni, ,Localitatea: Racaciuni, Cod postal: 607480, Romania, Tel.0234251212, Email: [email protected], Fax: 0234251586
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer