Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa pentru satele Valea Nucarilor si Iazurile, comuna Valea Nucarilor, judetul Tulcea


Anunt de participare numarul 42325/31.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA NUCARILOR (PRIMARIA COMUNEI VALEA NUCARILOR)
Adresa postala: Com. VALEA NUCARILOR, Judet TULCEA, Localitatea: Valea Nucarilor, Cod postal: 9050712, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Persinaru, Tel.0240549202, Email: [email protected], Fax: 0240549202, Adresa internet (URL): http: //valea-nucarilor.romclub.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa pentru satele Valea Nucarilor si Iazurile, comuna Valea Nucarilor, judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Valea Nucarilor si Iazurile, comuna Valea Nucarilor, judetul Tu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa pentru satele Valea Nucarilor si Iazurile, comuna Valea Nucarilor, judetul Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
strazile din satele Valea Nucarilor si Iazurile, comuna Valea Nucarilor, judetul Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei pentru participare :40000 lei.-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere intre grupul de operatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de date de achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimele 3 bilanturi contabille (anii 2004, 2005 si 2006), vizate si inregistrate la organele competente, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 5.000.0000 euro ( Formular B2);
- Declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 200 000 euro ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sau ca are resurse financiare reale negrevate de datorii (extras de cont bancar al firmei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; - Prezentarea a cel putin 3 lucrari similare executate (alimentari cu apa si canalizari, de aceeasi natura, valoare ci complexitate cu obiectul contractului), in calitate de antreprenor general.- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, - Asigurarea calitatii lucrarilor: cerinte minime, certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalente.Standarde de protectia mediului: - Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalente.
;
-Ofertantii trebuie sa detina, sau sa fie in curs de autorizare, Autorizatia de mediu emisa de ARBDD Tulcea, privind efectuarea de lucrari de investitii pe teritoriul Rezervatiei.-Certificat care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2008 08:30
Locul: sediul Primariei comunei Valea Nucarilor, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantul sau imputernicitii acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI VALEA NUCARILOR
Adresa postala: LOCALITATEA VALEA NUCARILOR, JUDETUL TULCEA, Localitatea: VALEA NUCARILOR, Cod postal: 827235, Romania, Tel.0240/549202, Email: [email protected], Fax: 0240/549202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2008 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer