Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila , sat Bicaz Chei, judetul Neamt


Anunt de participare numarul 91386/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Adresa postala: BICAZ CHEI , NEAMT, Localitatea: Bicaz-Chei, Cod postal: 617060, Romania, Punct(e) de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA, Tel.0233255773, Email: [email protected], Fax: 0233255712, Adresa internet (URL): www.primariabicazchei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila , sat Bicaz Chei, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa potabila, sat Bicaz Chei, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITII PUBLICE IN VALOARE DE 43000 lei , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOARE FARA TVA A CONTACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PRIN SUME ALOCATE IN BAZAHG 577/1997 SI HG 1256/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, - prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
- prezentarea Certificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.
Toate certificatele / documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 , vizat si inregistrat de organele competente, Informatii privind cifra de afaceri , Dovada existentei unor resurse financiare pentru sustinerea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular Informatii generaleCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, Val. Minim = 8.000.000 lei, - ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, in valoare de minim 800.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.- Ofertantul va depune documente bancare doveditoare in original sau copii legalizate, dupa cum urmeaza: a). Scrisoare de confortin valoare de minim 800.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.saub). Liniede credit , caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada ca suma disponibila (posibil de utilizat)pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri prin linia de credit respectiva este de minim 800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara , Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , Completare fisa personal tehnic si muncitor ce va fi implicat in derularea contractului. Pt. personalul de conducere se vor prezenta:
CV
Copii dupa Carte de Munca sau Contracte de prestari servicii
Diplome, Autorizatii, Atestate (, CQ, RTE)Informatii privind subcontractanti. Standarde de asigurarea calitatii Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001
Sistemul de Management de Mediu ISO 14001
Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii OcupationaleOHSAS 18001 NU SE ADMIT OPERATORI IN CURS DE CERTTIFICARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract similar, valoare minima 3.000.000lei, copie dupa contracte si acte aditionale Procese Verbale de Receptie a lucrarilor Recomandari beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NR 8385 DIN 20.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal, nr. 35, Bl. I4, parter, Piatra Neamt,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI SAU ADMINISTRATORI AI OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI .OBSERVATORI DIN PARTEA MINISTERULUI ECONOMIEI SI FINANTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3Tara: RomaniaLocalitate: Bucuresti Cod postal: 030084, E-mail: [email protected] Telefon: (021) 310.46.41Adresa internet: www.cnsc.ro Fax: (021) 310.46.42, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1Localitate: Bacau, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+4 0234 513 296, Email: [email protected], Fax: +4 0234 514 275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA BICAZ CHEI
Adresa postala: COMUNA BICAZ CHEI, JUDETUL NEAMT, Localitatea: BICAZ CHEI, Cod postal: 617060, Romania, Tel.0233255773, Email: [email protected], Fax: 0233255712, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2009 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer