Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila a cartierului Simnicu de Jos din municipiul Craiova - executie
Anunt de participare numarul 55604/12.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila a cartierului Simnicu de Jos din municipiul Craiova - executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craiova, cartier Simnicu de Jos.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa potabila a cartierului Simnicu de Jos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiect nr. 36/2008 intocmit de SC SOFTPROIECT SRL CRAIOVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 753, 443RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local al municipiului Craiova - Fond de rulment
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice locale, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditatea generala si solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri: 5260000 lei, 1428959, 52 Euro. Lichiditatea generala: min. 100% Solvabilitate patrimoniala: min. 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; experienta similara; declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau chirie)utilajele prevazute in Documentatia de atribuire - Lista consumurilor cu ore de functionare a utilajelor de constructii; declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii insotita de CV-urile personalului de conducere si personalului responsabil pentru indeplinirea contractului; Ofertantul va face dovada ca detine personal angajat conform Documentatiei de atribuire - Lista consumurilor cu mana de lucru si responsabil tehnic cu executia atestat; informatii privind masurile de protectie a mediului;informatii privind subcontractantii, certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor; Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 526000 lei, 142895, 95 Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
87
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, strada A. I. Cuza nr. 1, cam. 112, tel/fax: 0251/415907.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, strada A. I. Cuza, nr. 7, Sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de Specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. A. I. Cuza nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 16:07