Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI CALINESTI JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 20101/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALINESTI (CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES)
Adresa postala: CALINESTI, NR.26, JUDETUL MARAMURES, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 437075, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ANDREICA, Tel.0262373346, Email: [email protected], Fax: 0262373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI CALINESTI JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Calinesti cu satele apartinatoare: Calinesti, Cornesti si Valeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa potabila a comunei Calinesti cu satele apartinatoare: Calinesti, Cornesti si Valeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 669, 202RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplimentare, "diverse si neprevazute".
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 36.690 lei, Garantie de buna executie 8%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G 7/2006-90%, BUGETUL LOCAL 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.In cazulinoferta comuna este decalarata castigatoare, la incheierea contractului se va prezenta acordul legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Termen maxim de executie 18 luni de la data semnarii contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare formular B;Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania cu perioada de valabilitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar;Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu perioada de valabilitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar;Imputernicire de semnatura (Formular nr.21).Declaratie privind calitate de participant la procedura (Formular 12 C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (auditate);
-Scrisoare de bonitate bancara;
-Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala);
-Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata; -Identificarea financiara. (Formular nr.20).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului C3, Proces verbal de receptie, Recomandare avizata de ISC pentru fiecare lucrare inclusa in formularul C3, Completarea si prezengtarea formularelor E, F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2565/20.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria institutiei sau OP in contul RO07TREZ43721360250XXXXX, TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI, COD FISCAL 3694837
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatori autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VIZITA IN TEREN: 13.07.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FINANCIAR CONTABIL
Adresa postala: , strada Principal, nr.26, Calinesti, judetul Maramures, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 437075, Romania, Tel.0262-373346, Email: [email protected], Fax: 0262-373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer