Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila a comunei Capusu Mare.satele:Dangau Mare,Dangau Mic,Balcesti,Agarbiciu,Cs
Anunt de participare numarul 19951/20.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALANR.24, Localitatea: Capusu Mare, Cod postal: 407145, Romania, Punct(e) de contact: IOAN IUSAN, Tel.0264350006, Email: [email protected], Fax: 0264350006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila a comunei Capusu Mare.satele: Dangau Mare, Dangau Mic, Balcesti, Agarbiciu, Cs
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Capusu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu apa potabila a comunei consta in captarea a trei izvoare existente.executia unui rezervor de inmagazinare: amplasarea conductelor de aductiune si distributie: executia unei statii de pompare si a unui put.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie-Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
60.000 lei ci scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Bugetul propriu al comunei Capusu Mare, prin Programul de dezvoltare a infrastructurii in mediul rural astfel cum a fost acesta aprobat prin OG nr.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea - formular 12A- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 dinordonanta;
-document original sau copie legalizata notarial: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impoziterlor si taxelor cstre stat, la zi.- Certificat de atestare fiscala;
- certificat de atestare fiscala, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, emis dupa data de 01.06.2007.- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii financiare: Bilanturi contabile pe anul 2004;2005;2006, vizate si inregistrate de organele competente;
-valoarea profitului net conform ultimei declaratii financiare anuale trebuie sa fie npozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani mai mare sau egala cu 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 3 ani; - formular 12F- Recomandari din partea beneficiarilor;
- Declaratie privind dotarea tehnica, - formular 12H;
- Informatii privind personalul tehnic - formular 12I- Certificat ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent- Subcontractanti - formular 12G- Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara a ofertantului;cerinta minima incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte similare cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 2.000.000 lei.Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Anunt de intentie nr.5183 / 19.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va achizitiona in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici si se va achita la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 10:00
Locul: Sediul societatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, care au depus oferte in termen si membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
La sediul societatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-592322
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul / lipsa actului ce face obiectul contetatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local
Adresa postala: Capusu Mare nr.24 Judetul Cluj, Localitatea: Capusu Mare, Cod postal: 407145, Romania, Tel.0264-350006, Email: [email protected], Fax: 0264-350006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 14:27