Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI CHIOJDENI, JUDETUL VRANCEA, SATELE LUNCILE, TULBUREA,LOJNITA -ETAPA I


Anunt de participare numarul 80011/15.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CHIOJDENI (PRIMARIA COMUNEI CHIOJDENI)
Adresa postala: Chiojdeni, jud. Vrancea, Localitatea: Chiojdeni, Cod postal: 627070, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Simona Lupu, Tel.0237241118, Email: [email protected], Fax: 0237241118, Adresa internet (URL): www chiojdeni.primarievn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI CHIOJDENI, JUDETUL VRANCEA, SATELE LUNCILE, TULBUREA, LOJNITA -ETAPA I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CHIOJDENI, SATELE LUNCILE, TULBUREA, LOJNITA, JUDETUL VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE A ALIMENTARII CU APA POTABILA A COMUNEI CHIOJDENI SATELE LUNCILE, TULBUREA, LOJNITA, JUDETUL VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL CANTITATI LUCRARI EXECUTIE CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 358, 823RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare67.000 lei, sub forma : - scrisoare de garantie bancara- virarea sumei prin ordin de plata .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta 7/19.01.2006 Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul ruralplata se va face in urma prezentarii situatiilor de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Completarea Formularului 12G privind subcontractantii si specializarea acestora.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinteletrebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare formular 12AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Cerinta obligatorie: completare formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completare formular 12CCertificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de statCerinta obligatorie: in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul localCerinta obligatorie: in original, sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSe solicita informatii cu privire la:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
Cerinta obligatorie: completare Formular 12D
Se vor prezenta in copie Bilanturile contabile cu rezultat pozitiv la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente.
Se solicita:
-Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza in baza de date a CP ca fiind in interdictie de a emite CEC uri si cu incidente de plati inregistrate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani conform formularului 12FSe solicita: incheierea/indeplinirea, in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract a carui obiect a fost executia de lucrari similare si care sa fi avut o valoare de cel putin 3.000.000 lei.Se va completa: Formularul 12E pentru fiecare lucrare in parte
Pentru lucrarile similare se vor anexa in copie legalizata: - Contract de executie lucrari
- Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor
- Recomandare din partea beneficiarului lucrarii vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii.- Certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, ISO 18001:1999, OHSAS 18001- Angajamentul ferm al ofertantului ca va gestiona si va elimina deseurile de orice natura rezultate in urma prestarii serviciilor respectand legislatia in vigoare in domeniul gestionarii si transportului deseurilor- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (conform formular 12H).Cerinta minima: Ofertantul este obligat sa faca dovada ca dispune de utilaje specifice lucrarilor de alimentare cu apa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CHIOJDENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din cadrul autoritatii contractantePot participa la activitatea de deschidere a ofertelor cel mult 2 persoane din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi atasata anuntului departicipare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL CHIOJDENI
Adresa postala: COMUNA CHIOJDENI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: CHIOJDENI, Cod postal: 627070, Romania, Tel.0237241118, Email: [email protected], Fax: 0237241118
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer