Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI SECUSIGIU, JUD ARAD
Anunt de participare numarul 111451/18.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SECUSIGIU (PRIMARIA COMUNEI SECUSIGIU)
Adresa postala: Strada Principala, nr275, Localitatea: Secusigiu, Cod postal: 317285, Romania, Punct(e) de contact: Monica Mateiu, Tel. 0257411320, Email: [email protected], Fax: 0257411304, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2(INTRARE PE STR. N. TITULESCU, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2(INTRARE PE STR. N. TITULESCU, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2(INTRARE PE STR. N. TITULESCU, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA A COMUNEI SECUSIGIU, JUD ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA SECUSIGIU, JUD. ARAD
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA SI EXECUTIA UNUI SISTEM DE ALIMENTARE CU APA A COMUNEI SECUSIGIU, CF DOCUMENTATIEI TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CF DOCUMENTATIEI TEHNICE
Valoarea estimata fara TVA: 15, 573, 415RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 300000LEI ;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, IN CONDITIILE LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv eligibilitatea?in original;
-Decl. priv neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare?in original;
-Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modif si compl. ulterioare?in original
-Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta?in original;
-Certif. de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS?in original sau copie legalizata.
-Certif. priv plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
-Certif. trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.-Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Certif. constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
-CUI-copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente - in copie
-Se solicita realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2009, 2008, 2007 ) de minim 30.000.000 lei in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
-Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 50% dinvaloarea ofertata.Dovada se face prin orice mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit de cel putin valoarea ofertei. Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care valoarea impusa sa fie asigurata o parte sub forma de lichiditati si diferenta prin linie de credit nominalizata pentru lucrarea ce face obiectul prezentei proceduri.
Documentele edificatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifa medie de afaceri pe ultimii 3 ani-30.000.000 lei in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a lucr. exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.-o lista a princ. serv de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- declaratiepe proprie raspundere, in original referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si referitoare lastudiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
-declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari ? in original
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original
-declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea) in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original
-declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original
-certificate valabile care atesta implementarea standardului ISO 9001 sau echivalent.
-certificatevalabile care atesta implementarea standardului ISO 14001 sau echivalent.
-certificate valabile care atesta implementarea standardului OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie lucrari similare de alimentare cu apa in valoare de minim 10.000.000 lei, insotit de proces verbal de receptie finala a lucrarii-ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii in ultimii 3 ani aunui contract avand ca obiect proiectareaunui sistem fotovoltaic de minim 1MW, insotit de proces verbal de predare - primireofertantul trebuie sa faca dovada realizarii in ultimii 3 ani aunui contract avand ca obiect proiectareaunui sistem de tratare a apei (instalatie) avando capacitate de minim 600 mc, insotit de proces verbal de predare ? primireSe va face dovada ca dispune de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : -cel putin2 ingineri cu experienta in montajul sistemelor fotovlotaice (se va face dovada absolvirii unui curs de energie fotovoltaica, prin certificate obtinute);
- minim 2 ingineri spcialisti in proiectare sisteme alimentare cu apa;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 11:00
Locul: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA, STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Tepes Voda 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256/498092, Fax: 0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art 256*2 alin 1 lit b, respectiv in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL COMUNEI SECUSIGIU
Adresa postala: STR, PRINCIPALA 275, Localitatea: SECUSIGIU, Cod postal: 317285, Romania, Tel. 0257411320, Fax: 0257411303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 15:27