Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila a localitatii Ghidut ,comuna Lazarea, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 19491/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lazarea
Adresa postala: str: Principala, nr: 702 , jud: Harghita , ,Localitatea: Lazarea, Cod postal: 537135, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Ferencz, Tel.0266352691, Email: [email protected], Fax: 0266352728, Adresa internet (URL): comuna Lazarea, Nr. 702, judetul Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila a localitatii Ghidut , comuna Lazarea, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ a localitatii Ghidut
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea a 5555 ml conducta de apa potabila DN 110 SI 1997 ml. conducta de apa potabila DN. 90, pozarea a 23 buc. hidranti, realizarea a12 buc fantani stradale, construirea a unui bazin de apa cu capacitate de 60 mc.forarea unui put de apa potabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7552 ml conducta apa potabila bazin apa 60 mc capacitate 23 hidranti, 12 buc. fantani stradale, put de 50 ml adancime
Valoarea estimata fara TVA: 1, 341, 406RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 20.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
15 000 garantie de participare, 5% din valoarea contractului garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri obtinute pe programul de dezvoltare a infrastructurii din sptiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oforma de asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita completarea Formularului 12A, Declaratie privind eligibilitatea - se solicita completarea Formularului 12 B, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - se solicita certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, la data de iulie/2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita completarea formularului 13A Informatii generale. - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minimum 7 000 000 LEI (2 121 212 Euro). - se solicita bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indicatorul de solvabilitate sa fie mai mare decat 30%indicatorul de lichiditate sa fie mai mare decat 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita completarea Formularului12F, - se solicita dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat 1 300 000 LEI si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare- Formular nr.31.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul desarcin se poate ridica de la sediul Primariei com. Lazarea, c/v caietului de sarcin se achita la caseria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Com. Lazarea, Lazarea, nr.702, jud Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
personal specializat, persoane inputernicite, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, Nr.6, sectorul 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 42, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja, Nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530 132, Romania, Tel.0266 310 145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintea organului emitent, dupa procedura pe care o reglementeaza legea contenciosului administrativ sau contestatie la CNSC IN 5 ZILE POTRIVIT oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Lazarea
Adresa postala: str Principala, Nr.702, Localitatea: Lazarea, Cod postal: 537 135, Romania, Tel.0266 352 691, Fax: 0266 352 728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer