Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila a localitatii Valea Ierii, jud. Cluj


Anunt de participare numarul 19451/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)
Adresa postala: Valea Ierii nr 50, Localitatea: Valea Ierii, Cod postal: 407585, Romania, Punct(e) de contact: DOREL LUPEA, Tel.0744420859, Email: [email protected], Fax: 0741818360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila a localitatii Valea Ierii, jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Valea Ierii, jud Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1-Proiect tehnic;caiete sarcini;detalii executie;documentatie obtinere autorizatii, avize, acorduri;asistenta.Valoare maximum 5, 5% din valoare executie lucrari
Lot2-Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-Proiect tehnic, caiete sarcini, detalii executie, documentatie obtinere autorizatii, avize, acorduri, asistenta.Valoare 108846.09 Lei
Lot2-Executie lucrari.Valoare 2085444 Lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 194, 290.09RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplimentare vor face obiectul unui contract ulterior fara publicare anunt suplimentar
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 Lei;Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5.Termen maxim finalizare proiect tehnic 35 zile de la semnare contract.Finalizarea executiei lucrarilor si depunerea ultimei transe de plata 30 august 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181/OUG 34/2006.Se solicita confirmarea prin prezentare certificatelor emise de autoritatile competente;Declaratie privind neincadrarea in lista neagra a APDRP;Certificat de inregistrare fiscala, Certificat costatator emis de Registrul Oficiului Comertului;Autorizatie de functionare/echivalente;Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statut si contract
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil/extras ultimii 3 ani;Declaratie cifra afaceri ultimii 3 ani;Scrisoare bonitate bancara;Document legal suma maxima credit obtenabil proiect;Identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv;Cifra afaceri de cel putin 2 ori valoarea ofertei;lichiditate mai mare de 100%;Solvabilitate mai mare de 30%;Suma creditelor mai mare de 30% din valoarea ofertei;Documente identificare conturi bancare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestari servicii ultimii 3 ani;Lista lucrari ultimii 5 ani;Declaratie utilaje/echipamente;Declaratie efective angajati, cadre conducere ultimii 3 ani, studii, pregatire, calificare;Certificate asigurarea calitatii/protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract/Recomandare beneficiar contract servicii;Proces verbal receptie teminare lucrari/receptie finala/Recomandare avizata I.S.C.;CV original, diplome, atestate, copii carti munca pentru personal conducere si implementare;Certificate conformitate produse;Certificate asigurarea calitatii/protecti mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.121561300194/18.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Valea Ierii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:00
Locul: Primaria Valea Ierii, str. Principala nr.50, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor;Obervatori desemnati de CRPDRP Satu Mare, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 2.1, submasura alimentare cu apa
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta in data de 27 iunie 2007 ora 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.(+4)0264593865, Fax: (+4)0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Valea Ierii
Adresa postala: str. Principala nr.50, Localitatea: com.Valea ierii, sat Valea Ierii, ,jud.Cluj, Cod postal: 407585, Romania, Tel.0744420859, Fax: 0741818360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer