Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila a localitatilor Glajarie,Larga,Fundoai si Casva,com Gurghiu,jud.Mures


Anunt de participare numarul 18952/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)
Adresa postala: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Localitatea: Gurghiu, Cod postal: 547295, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STAN, Tel.0265536003, Email: [email protected], Fax: 0265536003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila a localitatilor Glajarie, Larga, Fundoai si Casva, com Gurghiu, jud.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Glajarie, Larga, Fundoaia si Casva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retele de distributie, bazin de captare, bazin de clorinare, camere de rupere de presiune, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea se va executa in totalitate, cf proiectului si in functie de sumele primite cf Ord 7 / 2006
Valoarea estimata fara TVA: 3, 475, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.07.2007 pana la 31.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din bugetul local, periodic, cu ordin de plata, cf facturilor emise pt lucrari executate si receptionate, garantia de buna executie se retine din plata facturilor partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34;Documente privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat;Certificat constatator de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului si certificat constatator emis de Camera de Comert si Industrie;Autorizatie de functionare eliberata cf prevederilor legale;Atestat din punct de vedere pt alimentari cu apa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani, minim 5000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Dovada ca a incheiat in ultimii cinci ani, cel putin un contract al carui obiect sa fi fost executarea unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 4000000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei com.Gurghiu, din Gurghiu, str Republicii nr 8, jud.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de participare inlocuieste anunturile nr 17605 si 17590 din 05.06.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)02133104641, Email: [email protected], Fax: (+4)02133104642, Adresa internet (URL): anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str Bolyai Farkas nr 30 Tg.Mures, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.(+4)0265260323, Email: [email protected], Fax: (+4)0265267856, Adresa internet (URL): just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com.Gurghiu - secretarul primariei
Adresa postala: str Republicii nr 8 Gurghiu jud.Mures, Localitatea: Gurghiu, Cod postal: 547295, Romania, Tel.(+4)0265536003, Email: [email protected], Fax: (+4)0265536003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer