Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATELOR BREAZA, FILPISU MARE SI FILPISU MIC, COMUNA BREAZA, JUDETUL MURES


Anunt de participare numarul 25290/28.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREAZA (PRIMARIA COMUNEI BREAZA JUD. MURES)
Adresa postala: Str.Principala, Nr.129, Localitatea: Breaza, Cod postal: 547135, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE CHIRA, Tel.0265/540182, Email: [email protected], Fax: 0265/540182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATELOR BREAZA, FILPISU MARE SI FILPISU MIC, COMUNA BREAZA, JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BREAZA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA DIN CONDUCTE DE PE100, PE O LUNGIME DE 24841ML, INCLUSIV O STATIE DE POMPARE SI DOUA REZERVOARE DE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA DIN CONDUCTE DE PE100, PE O LUNGIME DE 24841ML, INCLUSIV O STATIE DE POMPARE SI DOUA REZERVOARE DE APA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 720, 745.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 40000LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5.5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT OG.NR.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONANTA, CERTIFICAT FISCAL ELIBERAT DE DGFP, CERTIFICAT DE INREGISTRARE ORC, ACTUL CONSTITUTIV AL SOCIETATII.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI, MEDIA ANUALA IN ULTIMII 3 ANI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN 3500000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND LISTA LUCRARILOR SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, DECLARATIE PRIVIND UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE AL PERSONALULUI ANGAJAT.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA MINIM 1(UN) CONTRACT CU LUCRARI SIMILARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
GARANTIA LUCRARII
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE PE BAZA UNEI SCRISORI DE INTENTIE, PLATA SE FACE NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel tg.mures
Adresa postala: STR. JUSTITIEI, NR.1., Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265263694, Email: [email protected], Fax: 0265269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ORDONANTEI NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BREAZA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.129., Localitatea: BREAZA, Cod postal: 547135, Romania, Tel.0265540182 540112, Email: [email protected], Fax: 0265540112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer