Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATELOR :MOGOSANI , BOBU , LAZURI , COLIBASI , CIMPU MARE
Anunt de participare numarul 28575/20.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCOARTA
Adresa postala: Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Localitatea: Scoarta, Cod postal: 217425, Romania, Punct(e) de contact: MIOARA ANDRONIE, Tel.0253/280222, Email: [email protected], Fax: 0253/280222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATELOR : MOGOSANI , BOBU , LAZURI , COLIBASI , CIMPU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Executarea va avea loc in satele Comunei Scoarta, Mogosani , Bobu , Colibasi si Lazuri .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect realizarea unui sistem de alimentare cu apa potabila in satele enuntate mai sus, care presupune : - forarea a doua puturi de mare adincime ; achizitionarea si instalarea a 4 rezervoarede inmagazinare a apei , realizarea conductelor de aductiune si distributie, realizarea si echiparea statiilor de pompare si tratare .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
28211600-0-Rezervoare (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de lucrari - conform Caietului de Sarcini.
INSPECTIA IN TEREN - Autoritatea Contractanta va organiza o vizita pe teren in scopul inspectarii viitorului santier de lucrari in data de 03.09.2007 , orele 11 - vezi fisa de date .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 438, 131RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare -24381 lei se se achitanumerar la casieria Primariei Scoartasau Ordin de Platain contul ROTREZ3375006XXX000561 deschis la Trezoreria Tg Carbunesti , Judetul Gorj
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat - O.Gv. nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiaprivind eligibilitatea ;
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.Gv. 34/2006;
-Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant Contabila la 31.12.2006 ;
-Informatii generale - fise care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 aniin cuantum de 5000000 lei ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani ;
- Experienta Similara - minim 3 lucrari similare - captare , tratare , inmagazinare si distributie ;
- Copie Proces Verbal la terminarea lucrarilorsi recomandarea din partea unui beneficiar pentru lucrari similare vizate de I.S.C.;
-Declaratie privind utilajele ;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ;
-Lista personal de specialitate cu atestat M.L.P.T.L.;
-Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001;ISO 14001; ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
60%
Descriere:
2.
PUNCTAJ TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5854 DIN 17.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Scoarta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 12:00
Locul: Primaria Comunei Scoarta - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Reprezentantii Ofertantilor ;
-Experti Cooptati .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str, Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Scoarta
Adresa postala: Comuna Scoarta , sat Scoarta , Judetul Gorj, Localitatea: Scoarta, Cod postal: 425217, Romania, Tel.0253/280222, Email: [email protected], Fax: 0253/280222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 11:25