Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila in comuna Urmenis, jud. Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 20889/26.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Urmenis (Consiliul Local Urmenis)
Adresa postala: str. Principala nr. 204, Localitatea: Urmenis, Cod postal: 427370, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Birou, Tel.0263/354177, Email: [email protected], Fax: 0263/354177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila in comuna Urmenis, jud. Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Urmenis, jud. Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui sistem centralizat de alimentare cu apa potabila a localitatii Urmenis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui sistem centralizat de alimentare cu apa potabila a localitatii Urmenis
Valoarea estimata fara TVA: 2, 681, 616RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 27.000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: 3. Durata de executie a contractului, termen maxim aprobat de APDRP: 08 septembrie2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa); autorizatie de functionare/ alte echivalente; Statutul si contractul de societate si actele aditionale ale societatii si contractul de societate, dupa caz Actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani. Scrisoare de bonitate bancara. Bonitate financiara. Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea contractului. Profit net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generala mai mare de 100%. Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. Contract de credit de peste 35% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare. Sistemul de management al calitatii. Echipamentul din dotare alocat proiectelor. Experti pentru executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3. Certificat de un organism de acreditare. Suficient ca numar si structura. Sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2. 121560600208
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea la Casieria Consiliului local Urmenis a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 14:00
Locul: Consiliul local al comunei Urmenis, jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de Centrul Regional de Plati pentru Dezvoltarea Rurala si Pescuit 6 Satu Mare.Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.(a)din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 2.1 - Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale, Submasura - Alimentare cu apa in sistem centralizat in zonele rurale
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 5.07.2007, incepind cu orele 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Urmenis
Adresa postala: str. principala nr.204, Localitatea: Urmenis, Cod postal: 427370, Romania, Tel.0263354177, Email: [email protected], Fax: 0263354177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 10:33