Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat a comunelor Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures


Anunt de participare numarul 15889/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUCIU DE SUS (CONSILIUL LOCAL COMUNA SUCIU DE SUS MARAMURES)
Adresa postala: SAT SUCIU DE SUS, NR. 791, COMUNA SUCIU DE SUS, JUDETUL MARAMURES, Localitatea: Suciu de Sus, Cod postal: 437315, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA MARIA CHINDRIS, Tel.0262/388467, Email: [email protected], Fax: 0262/388046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat a comunelor Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comunele Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire sistem centralizat de alimentare cu apa potabila, respectiv elaborare proiect tehnic de executie, documentatii pt. autorizatie construire, avize acorduri si asistenta tehnica si executia lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari: captare, aductiune, statie tratare, rezervoare inmagazinare, statie pompare, retea distributie stradala prin cismele, racordare la retea joasa si medie tensiune si la drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 473, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 50.000 RON(scrisoare garantie bancara, ordin plata)Garantia buna executie: 7, 5%din pretul contractului, fara TVA(scrisoare garantie bancara, retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contributie comunitara si publica nationala Program SAPARD-Masura 2.1 Dezvoltarea si Imbunatatirea Infrastructurii Rurale, plati in 3 transe conform proceduri Program SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca contractul se atribuie unui grup de operatori economici acestia trebuie sa-si legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, inclusiv cele locale, contributiei pentru asigurarile sociale, Declaratii privind: eligibilitatea sau cazier judiciar, neincadrarea in situatiile de la art.181 si 182 din OUG nr.34/2006 si cazier fiscal, neincadrarea in Lista Neagra a APDRP de pe www.sapard.ro/www.apdrp.ro, calitatea de participant la Procedura, Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, O.R.C.privind apartenenta la categoria profesionala impuse de indeplinirea contractului/echivalent, Certificat inregistrare C.C.I.nationala sau teritoriala/echivalent, Autorizatie functionare/echivalent, Statut si Contract Societate/Act Constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pt 2004/2005/2006 vizate si auditate, Scrisori de bonitate bancara si financiara emise de banci sau societati de audit financiar si contabil, alte documente privind capacitatea economico-financiara, Contract credit/scrisoare confort privind valoarea max. a creditului obtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea estimata a contractului, pt. oferta depusa in asociere se considera valoarea cumulata, profit net pozitiv pe ultimul an contabil, lichiditate generala conform ultimului bilant contabil mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala conform ultimului bilant contabil mai mare de 30%, contract credit sau scrisoare confort de peste 35% din valoarea ofertei financiare depuse, eliberata special pentru sustinerea contractului pt.care se oferteaza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Declaratie privind utilaje, instalatii si echipament tehnic ale ofertantului pt.indeplinirea contractului, Declaratie privind numarul mediu personal angajat, cadre de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului, Documente referitoare la conditiile de munca si protectia muncii pt.activitatea desfasurata in indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se admit societatile nou infiintate rezultate din fuziune cu o alta societate in vederea dobandirii experientei de prim constructor, indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare, indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 proiecte similare, persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura si sa probeze calificarile necesare, dotari minime cu utilaje si echipamente si numar minime de personal angajat pentru realizarea contractului conform Fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.121062600143
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la casieria Consiliului Local Suciu de Sus a contravalorii in numerar, fila CEC sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 12:00
Locul: la sediul Consiliului Local Suciu de Sus, str. Principala, nr. 791, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, ofertantii prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite, observator desemnat de CRPDRP-Satu Mare, reprezentant desemnat de UCVAP Maramures
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului SAPARD, Masura 2.1 Dezvoltarea si Imbunatatirea Infrastructurii Rurale, Submasura Alimentare cu apa in sistem centralizat in zonele rurale
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta va organiza o vizita pe teren/intalnire clarificari in data de 11 iunie 2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +40(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conorm OUG nr.34/19.04.2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Consiliului Local Suciu de Sus
Adresa postala: str. Principala, nr. 791, jud Maramures, Localitatea: Suciu de Sus, Cod postal: 437315, Romania, Tel.0262-388467, Email: [email protected], Fax: 0262-388467
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 00:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer