Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA SAT SUCEVENI, COMUNA SUCEVENI, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 75823/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUCEVENI (CONSILIUL LOCAL SUCEVENI JUD. GALATI)
Adresa postala: COM.SUCEVENI / JUD.GALATI, Localitatea: Suceveni, Cod postal: 807285, Romania, Punct(e) de contact: BASA IRINA, Tel.0236348260, Email: [email protected], Fax: 0236348260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA POTABILA SAT SUCEVENI, COMUNA SUCEVENI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT SUCEVENI, COMUNA SUCEVENI, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA POTABILA SAT SUCEVENI COMUNA SUCEVENI, JUDETUL GALATI
CAPTARE APA
RETEA ADUCTIUNE
CONDUCTA DE DISTRIBUTIE
MONTAJ UTILAJ
GOSPODARIA DE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA POTABILA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 469, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-35.000lei-numerar , OP cu viza bancii emitente, scrisoare de garan. banc.; garantia de buna exec-5% din val. contractului fara TVA prin retineri succ. dinfacturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G.904/2007 si Buget local; 85% finantat de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si 15% Buget local (cofinantarea).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-cerinta obligatorie
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-cerinta minima
Cazier fiscal/certificat echivalent-cerinta minima
Certificat constatator emis de ORC
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC
Persoanele juridice/fizice straine-pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sa juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice.Documentele vor fi prezentate intraducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afacere
Lista cuprinzand subcontractantii
Bilantul contabil/balanta
Solvabilitate patrimoniala
Lichiditate generala
Asigurarea riscului profesional
Cash-flow-lui
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afacere-ofertantul va demonsta realizarea unei cifre anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 10.000.000leiLista cuprinzand subcontractantii-solicitare valabila in cazul in care lucrarea se realizeaza prin subcontractantiBilantul contabil/balanta-cerinta minima numai pentru persoanele juridice care vor prezenta bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente si balanta la 31.12.2008Solvabilitate patrimoniala-minim 45% la 30.06.2008Lichiditate generala-minim 150%la 30.06.2008Asigurarea riscului profesional-se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional incheiate pentru lucrari pe care ofertantul le are in derulreCash-flow- ofertantul va face dovada ca are in cont neutilizat in valoare de 85% din valoarea lucrarii necesar pentru asigurarea cash-flow-lui prin prezentarea unei scrisori de confort si declaratie pe propria raspundere autentificata la notariat din care sa rezulte ca banii deblocati odata cu incetarea valabilitatii scrisorii de confort sau 85%din valoarea lucrarii mentionati in extrasul de cont vor fi folositi numai pentru asigurarea cash flow-lui necesar derularii acestei lucrari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
Declaratie cu utilajele, dotarile specifice, echipamente tehnice
Informatii privind personalul
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectia mediului
Standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
Autorizatii specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-se va prezenta un contract incheiat in ultimii 5 ani cu o valoare egala sau mai mare cu 1.000.000leiinsotit de recomandare din partea beneficiarului respectivprecum si de procesul verbal de receptie la terminare lucrarilorLista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori perioade de executie , beneficiariDeclaratie cu utilajele, dotarile specifice, echipamente tehnice-ofertantul trebuie sa aiba in dotare p[roprie sau sa aiba la dispozitie urmatoarele utilaje-motocompresor, inst.foraj hidr. adancime, aparat de sudura prin electroprofunzime, aparat de sudura cap la cap, buldoexcavator, mai mecanic, generator curent, vibratoare, laborator de gradul II;Informatii privind personalul-responsabil tehnic cu executia si responsabil cu calitatea atestati in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate. Documentele de atestare sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere precum si a altor persoane responsabile direct cu indeplinirea contractuluiStandarde de asigurare a calitatii-ISO 9001/2000 sau echivalentStandarde de protectia mediului-ISO 14001/2004 sau echivalentStandarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale-OHSAS 18001/1999 sau echivalentAutorizatii specifice-ofertantul va prezenta autorizatie pentru foraj pentru lucrarile specifice de foraj
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al lucrarii
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL SUCEVENI, COMUNA SUCEVENI, JUDETUL GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
IN CONFORMITATE CU ART.II PCT. 5 ALIN.(2)DIN OUG NR.19/7.03.2009, IN SITUATIA IN CARE ATASAREA DOCUMENTATIEI NU ESTE POSIBILA DIN MOTIVE TEHNICE, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE OBLIGATIA DE PUNE DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE LA DISPOZITIA ORICARUI OPERATOR ECONOMIC , CARE A INAINTAT O SCRISOARE IN ACEST SENS . AVAND IN VEDERE FAPTUL CA PROIECTUL TEHNIC NECESAR ELABORARII OFERTEI ESTE COMPUS DIN 3 VOLUME(PARTI SCISE SI DESENATE), NU ESTE POSIBILA ATASAREA ACESTUIA IN SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6A, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL SUCEVENI
Adresa postala: LOC. SUCEVENI, JUDETUL GALATI, Localitatea: SUCEVENI, Cod postal: 807285, Romania, Tel.0236/348260, Email: [email protected], Fax: 0236/348260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer