Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Alimentare cu apa, retea canalizaresi statie de epurare in localitatea Arini, COMUNA MAIERUS, judetul Brasov


Anunt de participare numarul 112177/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MAIERUS (PRIMARIA COMUNEI MAIERUS)
Adresa postala:  MAIERUS str. NICOLIE BALCESCU nr. 2, Localitatea:  Maierus, Cod postal:  507120, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS IOAN IORGA, Tel. 0268 284771, Email:  [email protected], Fax:  0268 284757, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: adminitratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Alimentare cu apa, retea canalizaresi statie de epurare in localitatea Arini, COMUNA MAIERUS, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: in localitatea Arini siCOMUNA MAIERUS, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
alimentare cu apa in localiatatea Arini , retele canalizare in loc Arini si Maierus, statii de epurare in loc Arini si Maierus
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 INSTALATIE DE APA POTABILA ARINI - captare izvoare , filtre apa , retea de aductiune , rezervor 200mc , statie de tratare retea de distributie2 retea canalizare Arini - retea de canalizare din polietilena , statii pompare 2 buc
3 statie epurare Arini statie containerizata tipBAFF4 inst canalizare Maierus - conducte polietilena statii pompare , camine bransament5 statie de epurare Maierus - sistem termologic biocos sau echivalent
Valoarea estimata fara TVA: 15, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ? 200.000lei ; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local 15% ; Buget de Stat 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica individuala, subcontractanti , asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului Asau Cazier judiciar /certificat echivalentCerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului B.
Se solicita confirmarea privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si a taxele locale, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a Certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (originale sau copii legalizate, nu mai vechi de 30 de zile).IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente.
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. rezultatul exercitilor financiare pe ultimii 3 ani - se va prezenta bilantul contabil pe anul 2007, 2008 si 2009 .
2. declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de calificare de a avea o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 30.000.000 lei. Se va completa FormularulB2 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 30.000.000 lei. Se va completa FormularulB2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LUCRARI realizate in ultimii 5 ani. Se va complecta Formularul C3 si C2 din Sectiunea IV.
2. Cerinta minima de experienta similara pentru executie, respectiv; - in ultimii 5 ani, sa fi realizat cel putin o lucrare de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare de minim 15.000.000 lei. Pentru proiectare , experienta similara ul, diplome de studii, alte calificari si perfectionari profesionale, copii ale cartilor de munca pentru atestarea experientei generale si specifice in munca.pentru executia lucrarilor, executantul sa dispuna de cel putin un manager de proiect, un reprezentant tehnic deexecutie, un reprezentant CQ si un sef de santier pentru care se solicita sa se prezinte CV-ul, si in copie: autorizatia, certificatul de atestare, contractul de munca, copii ale cartilor de munca iar in cazul in care persoana nu este angajatul firmei sa prezinte in copie contractul de prestare a serviciului (validat de autoritatile competente) si o declaratie pe propia raspundere a persoanei respective ca nu este angajat cu contract de munca pe durata nedeterminata in alte firme si ca pe perioada derularii contractului poate sa-si exercite atributiile pentru care este angajat. Se va completa Formularul F.5. Se solicita informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se va completa Formularul E.a se prezenta o lista cu dotarea tehnica minimala pentru indeplinirea contractului pe lucrare, astfel: nr. de utilaje, caracteristici tehnice, agremente tehnice, specificatii. Se va completa Formularul E 1.
6.Planul de urmarire a calitatii/dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor pentru lucrarea ofertata. Se vor prezenta Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 si SA 8000., sau echivalente, daca exista (in copie). In cazul asocierii a doi sau mai multi asociati, prezentarea certificatelor este necesara in cazul liderului, asociatii vor prezenta doar certificatul ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de realizare proiect
20%
Descriere: durata realizare proiect
3.
durata executie a lucrarii
15%
Descriere: timpul de executie
4.
garantia lucrarii
5%
Descriere: garantia acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei com Maierus , str. Nicolae Balcescu nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor care au depus oferte si careau impouternicirea necesara de reprezentare semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 3104641;, Fax:  : (+4) 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B.dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0040-(0268)419615, Fax:  0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COM. MAIERUS
Adresa postala:  NICOLAE BALCESCU NR. 2, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  507120, Romania, Tel. 0268 284 771, Fax:  0268 284 757
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer