Licitatie Publica - Alimentare cu apa, sat Farcasa, sat Stejaru si sat Busmei, comuna Farcasa, judetul Neamt
Anunt de participare numarul 28290/16.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAFARCASA (PRIMARIA COMUNEI FARCASA, JUDETUL NEAMT)
Adresa postala: Comuna Farcasa, sat Stejaru, judetul Neamt, Localitatea: Farcasa, Cod postal: 617190, Romania, Punct(e) de contact: DORINEL APALAGHITEI, Tel.0233/ 267001, Email: [email protected], Fax: 0233 / 267001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa, sat Farcasa, sat Stejaru si sat Busmei, comuna Farcasa, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Farcasa, Stejaru si Busmei, comuna Farcasa, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa, sat Farcasa, sat Stejaru si sat Busmei, comuna Farcasa, judetul Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform listelor de cantitati din oferta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 008, 640.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000RON, Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie/subcontractori, cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a acestora
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
Documente care dovedesc inregistrarea: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice;
Certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bubetele asigurarilor de sanatate;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare: obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti;
Situatia financiara;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.500.000 RON;
Lichiditate generala( active circulante/datorii curente x 100);
Solvabilitate patrimoniala ( capital propriu/ total pasiv x 100);
Capacitatea financiara a candidatului/ ofertantului de a sustine executia lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinere tehnica: obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, precum si a formularelor ce trebuiesc prezentate;
Asigurarea calitatii lucrarilor: obligativitatea prezentarii dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii;
Experienta similara: ca cerinta minima pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract similar;
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti: obligativitatea prezentarii cel putin doua recomandari din partea unui beneficiar/client;
Resurse tehnice: asigurarea acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, pentru indeplinire contractului de lucrari;
Resurse umane: asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Farcasa, judetul Neamt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 18:03