Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - alimentare cu apa sat jena si salbagel, canalizare sat gavojdia jud.timis


Anunt de participare numarul 29823/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GAVOJDIA (PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA)
Adresa postala: GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Localitatea: Gavojdia, Cod postal: 307180, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA-DANIELA MOICA, Tel.0256/335921, Email: [email protected], Fax: 0256/335938
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
alimentare cu apa sat jena si salbagel, canalizare sat gavojdia jud.timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat jena, sat salbagel, sat gavojdia comuna gavojdia jud.timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
distributie apa 4 km sat jena, 4, 5 km sat salbagel, gospodarie de apa jena si salbagel, 13 km canalizare sat gavojdia, statie de epurare sat gavojdia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
distributie apa 4 km jena, 4.5 km salbagel gospodarie de apa cu puturi sapate jena si salbagel, 13 km retea canalizare statie de epurare gavojdia
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 02.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 100000 ron, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului se constituie prin retineri succesive facturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat OG 7/2006, bugetul local comuna gavojdia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OUG 34/2006, subcontractanti conform art.45 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare, declaratii privind eligibilitatea, formular A; si cazier judiciar/certificat echivalent declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, formular B; adeverinte eliberate de organele de specialitate privind achitarea datoriilor fata de bugetul de stat consolidat si bugetele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani
declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantul pe anii 2005, 2006 si semI 2007 pe profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani se anexeaza contracte, procese verbale de receptie, certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent, certificat de mediu 14001 sau echivalent , prezentare oferta tehnico-economica conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini si listele de lucrari, echipamente , utilaje (completare formular C1, C2, C3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
suma lucrarilor similare pe ultimii trei ani cel putin echivalenta cu oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita la casieria primariei gavojdia str.principala nr.295 jud.timis
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: primaria gavojdia str.principala nr.295 jud.timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor , neprezentarea acestora nu conditioneaza tinerea licitatiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
tribunalul timis
Adresa postala: piata tepes voda nr.2, Localitatea: timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PRIMARIA GAVOJDIA JUD.TIMIS
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.295, Localitatea: GAVOJDIA, Cod postal: 307180, Romania, Tel.0256335938, Fax: 0256335938
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer