Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa sat Lastuni, comuna Mihail Kogalniceanu


Anunt de participare numarul 60049/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Adresa postala: Com.Mihail Kogalniceanu, Jud.Tulcea, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 827145, Romania, Punct(e) de contact: Anastase Alexe, Tel.0240563001, Email: [email protected], Fax: 0240563001, Adresa internet (URL): http: //www.freewebs.com/clkogalniceanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa sat Lastuni, comuna Mihail Kogalniceanu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarea se va executa in intravilanul localitatii Lastuni, comuna Mihail Kogalniceanu.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin tema de proiectare , beneficiarul doreste infiintarea sistemului de alimentare cu apa (inmagazinare, refulare, aductiune si distributie)in localitatea Lastuni in lungime totala de 12530 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin proiect sunt propuse urmatoarele lucrari: realizarea a trei foraje; echiparea fiecarui foraj in parte cu utilajele de pompare necesare prelevarii debitului de apa solicitat; alimentare cu energie electrica a utilajelor de pompare aferente forajelor; realizarea conductei de refulare a apei dintre foraje si rezervorul de inmagazinare a apei; inmagazinarea apei folosind un rezervor din polstif cu capacitate de 150 mc; realizarea imprejmuirii, in zona forajelor si a rezervorului de inmagazinare a apei; realizarea in apropierea forajelor , a unei statii de clorinare a apei; realizarea caminelor de vane, a caminelor de golire, de aerisire de pe traseul de distributie a apei; amplasarea hidrantilor de incendiu pe reteaua de distributie a apei in localitate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50000 ron, care se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara sau Ordin de plata in cont: RO50TREZ6415006XXX000156 TREZ.TL.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Investitia va fi sustinuta din fonduri bugetare de stat acordate prin Programul Alimentare cu apa a satelor, conform H.G nr.577/25/09/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor;
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara cu plata taxelor la zi;
Certificat emis de Administratia publica locala care sa ateste plata taxelor la zi;
Cazier fiscal eliberat de D.G.F.P;
Declaratie privind eligibilitatea;
Certificat de cazier judiciar al reprezentantului economic;
Operatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea unui sistem de calitate conform cu cerintele SR EN ISO 9001:2001 , SR EN ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/1999.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 5500000 ron.
Bilantul contabil din 2007, 2006, 2005.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuiesa detina pe toata perioada derularii contractului persoane atestate, responsabile pentru buna desfasurare a lucrarilor si dovada detinerii utilajelor in aceasta perioada.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021304642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mihail Kogalniceanu
Adresa postala: loc.Mihail Kogalniceanu, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 827145, Romania, Tel.0240563001, Email: [email protected], Fax: 0240563001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer