Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SAT NARUJA,COMUNA NARUJA, JUDETUL VRANCEA.


Anunt de participare numarul 87732/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NARUJA (CONSILIUL LOCALNARUJA)
Adresa postala: COMUNANARUJA, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Naruja, Cod postal: 627220, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN PANTUS, Tel.0237/677311, Email: [email protected], Fax: 0237/677311, Adresa internet (URL): naruja.infoprimarie.ro , PANTUS CRISTIAN, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SAT NARUJA, COMUNA NARUJA, JUDETUL VRANCEA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Naruja, Comuna Naruja, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Captarea apei se realizeaza din izvoare prin trei camine de captare in punctul Raiut si doua camine de captare in punctul Farcas, debitul optim de exploatare cumulat fiind de 9, 69 l/s la cota de 740 m, conducta de aductiune intre izvoare si rezervor fiind din polietilena de inalta densitate, PEID Dn 110-160, PN. 10-16, in lungime de 3770 ml, inmagazinare in rezervor din beton armat, turnat monolit cu un volum de 200 mc, statie de clorinare, retea distributie din PEID Dn 63-90-110-125 Pn.10-16 in lungime de 27.165 ml.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa sat Naruja, comuna Naruja, judetul Vrancea
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in cuantum de 50000 lei Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, finantare prin H.G. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTII ECONOMICI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Formular 12B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de Adeministratia Finanantelor publice cu valabilitate la data depunerii ofertei(original sau copie legalizata);Certificat privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale cu valabilitate la data depunerii ofertei(original sau copie legalizata);Certificat constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului de lucrari fac obiectul achizitiei publice ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995; Cetificat de inregistrare fiscala emis de ORC in copie legalizata;Statutul/actul constitutiv - copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale -Formular 2;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim7.800.000 lei;Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente;Situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generalaminim 98% conform bilantului contabil la 31.12.2008;Capacitate financiara de sustinere a executiei lucrarii, scrisori de bonitare vizate de banca, linii de credit minim 500.000 euro;Declaratie ca in cazul in care este castigator , la semnarea contractului va prezenta o copie dupa asigurarea de risc profesional a lucrarii ce urmeaza a fi executatacu o valoare minima de 500.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de alimentari cu apaexecutate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, copii dupa contracte de executie, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii, recomandare din parte beneficiarilor lucrarii vizate de ISCT;Indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari similare receptionate Cod CPV: 45232150-8 cu o valoare insumata de 3.900.000 lei(fara TVA);Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, etc., Formular 12 H.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie care contine informatii personal angajat, Formular 12 I; informatii subcontractanti- Formular 12G;Informatii privind asocierea;Certificat ISO 9oo1/2000 valabil la data ofertei;Certificat SR EN ISO 14001 valabil la data depunerii ofertei;Certificat OHASAS 18001/2008 valabil la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
55%
Descriere:
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii
15%
Descriere:
3.
Analiza riscurilor
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii
10%
Descriere:
5.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Naruja, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor, obsevatori desemnati de UCVAP, alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA A CONTESTASTIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS Nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI NR.153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NARUJA
Adresa postala: Comuna Naruja , Judetul Vrancea, Localitatea: Naruja, Cod postal: 627220, Romania, Tel.0237/677311, Email: [email protected], Fax: 0237/677311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer