Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SAT POPESTI, COMUNA POPESTI


Anunt de participare numarul 86978/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POPESTI (CONSILIUL LOCAL POPESTI)
Adresa postala: COMUNA POPESTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Popesti, Cod postal: 627386, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE CIOCANEL, Tel.0237251911, Email: [email protected], Fax: 0237251911, Adresa internet (URL): www.primariapopesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SAT POPESTI, COMUNA POPESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Popesti, comuna Popesti, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-lucrari de alimentare cu apa;
-lucrari de instalatii electrice;
-punere in functiune statie tratare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari alimetare cu apa si instalatii electrice, punere in functiune statie tratare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 097, 009RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 30000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU ORDIN DE PLATA;
-GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI ECONOMICI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FORMULARUL 12A -Declaratie privind eligibilitatea; FORMULARUL 12B - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; FORMULARUL 12C - declaratie privind calitatea de participant la procedura; FORMULAR 12D - declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003;
-Certificat Unic de Inregistrare;
-Copie statutul societatii;
-Certificat constatator emis de ORC original sau copie legalizata - nu mai vechi de 30 zile;
-Certificat de atestare fiscala Primarie si Directia de Finante - copie legalizata sau original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente;
-prezentarea Formularului B2 INFORMATII GENERALE ;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-incadrarea cifrei medii pe ultimii 3 ani peste pragul de 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI - FORMULAR 12F;
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice -FORMULAR 12H;
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - FORMULAR 12I;
4. Pentru executarea lucrarii, ofertantii trebuie sa prezinte licenta ANRE pentru joasa si medie tensiune;
5. Formular cu subcontractantii - FORMULAR 12G;
6. Copie certificat care atesta implementarea sistemului de calitate (ISO 9001/2000) pentru tipul de lucrare supus licitatiei cu valabilitate la depunerea ofertei;
7. Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului (SR EN ISO 14001/2004) pentru tipul de lucrare supus licitatiei cu valabilitate la depunerea ofertei;
8. Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a muncii si a securitatii ocupationale (OHASAS 18001/1999) pentru tipul de lucrare supus licitatiei cu valabilitate la depunerea ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in ultimii 5 ani a unei lucrari similare de alimentare cu apa in valoare de 1.500.000 lei fara TVA;
- minim 25 angajati direct productivi dovediti cu copii conform cu originalul dupa cartile sau contractele de munca inregistrate la Inspectoratul Teritorial de Munca;
- un responsabil tehnic cu executia (copie atestat)- un responsabil cu controlul tehnic de calitate (copie autorizatie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
70%
Descriere:
2.
TERMENUL DE GARANTIE
20%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI POPESTI, JUDETUL VRANCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA BULETIN.REPREZENTANTI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): HG 577/1997
VI.3) Alte informatii
INTRUCAT DIN MOTIVE TEHNICE DOCUMENTATIA TEHNICA NU POATE FI POSTATA IN SEAP, ACEASTA SE VA RIDICA NUMAI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SCRISORI DE INTENTIE (CONFORM O.U.G. 19/2009 ART. 2, PCT. 5, ALIN. 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL POPESTI
Adresa postala: COMUNA POPESTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: POPESTI, Cod postal: 627386, Romania, Tel.0237251911, Email: [email protected], Fax: 0237251911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 21:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer